Care sunt cei mai activi retaileri din România în Social Media?

Revista noastră a realizat un mic studiu legat de prezenţa marilor retaileri din România în Social Media, studiu care relevă faptul că aceştia încep să conştientizeze din ce în ce mai mult valoarea adăugată a instrumentelor de Social Media dar scoate la iveală şi faptul că mai sunt retaileri care ignoră încă aceste canale de comunicare. Le ignoră deşi în alte ţări, unde sunt prezenţi, aceste instrumente sunt folosite şi aici vine întrebarea: unde începe reticenţa faţă de Social Media?


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Care sunt cei mai activi retaileri din România în Social Media?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Social Media pe fondul unei intensificări a activităţii pe acest canal de comunicare. Dacă la ultima analiză a activităţii retailerilor alimentari din România pe Social Media, de la sfârşitul anului […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: