Carrefour lansează noul cont MyCarrefour, disponibil pe orice device electronic

Pentru a veni în sprijinul clienţilor şi pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai plăcută şi mai rapidă, din 17 septembrie, Carrefour lansează noul cont MyCarrefour – care va fi disponibil pe orice device electronic (desktop, tabletă, smartphone) şi poate fi folosit pe noul site www.carrefour.ro şi nouă aplicaţie Carrefour.

MyCarrefourSite-ul, dezvoltat în jurul clientului, pune accent pe modernitate, accesibilitate şi funcţionalitate, oferind un conţinut organizat, intuitiv şi la îndemână tuturor, totul printr-o interfaţă prietenoasă şi cu un design atractiv.

Ca elemente de noutate, site-ul aduce în prim plan secţiunea interactivă de reţete speciale, listele de cumpărături şi meniul săptămânii.

Astfel, urmărind filmuleţele video, clienţii îşi vor putea alege reţetele preferate, vor putea adaugă ingredientele necesare (conform numărului de persoane) direct în lista de cumpărături şi în funcţie de reţetele alese, îşi vor putea organiza meniul pentru întreagă săptămâna.

De asemenea, clienţii aflaţi în căutarea celor mai noi oferte, găsesc aici o secţiune dedicată, cu promoţii personalizate, putând alege din multitudinea de oferte disponibile, doar pe acelea de care sunt direct interesaţi. Contul MyCarrefour sincronizează în mod automat conţinutul pe orice device electronic (desktop, tabletă, smartphone), astfel încât să ofere clienţilor posibilitatea de a fi permanent la curent cu ultimele noutăţi.

Toate aceste opţiuni vor fi disponibile din 17 septembrie şi prin intermediul aplicaţiei pentru telefoane mobile dotate cu Android, care va putea fi descărcată în curând şi de pe App Store.

“Cu fiecare pas pe care îl facem în direcţia inovaţiei, încercăm să venim mai aproape de clienţii noştri şi să ne pliem cât mai bine nevoilor lor. Ştim că foarte mulţi dintre ei nu au timp pe parcursul zilei să îşi verifice ultimele promoţii sau să îşi facă o lista de cumpărături completă şi adecvată preferinţelor lor.

Într-o lume a vitezei şi a tehnologiei, în care fiecare moment contează, experienţa de cumpărături facilă şi plăcută este esenţială. De aceea, dorim să le uşuram procesul de achiziţie şi să le oferim toate aceste informaţii uşor, comod şi rapid, prin simpla accesare a contului MyCarrefour.” a declarant Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România.

În România, Grupul Carrefour numără 180 de magazine dintre care 28 hipermarketuri ‘Carrefour’, 98 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Carrefour lansează noul cont MyCarrefour, disponibil pe orice device electronic

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: