Carrefour lansează un catalog special prin care încurajează consumatorii să consume produse românești

Carrefour are ca scop dezvoltarea economiei țărilor unde operează și face asta prin mai multe acțiuni, axa principală fiind dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. La ora actuală Carrefour România are aproximativ 1.500 de furnizori cu care colaborează.

copertiOK.inddCarrefour a încheiat parteneriate cu producatorii locali de fructe și legume, chiar dacă aceștia nu au capacitatea de a aproviziona toate magazinele din țară, aceştia aprozivionând magazinele din regiunile lor, ceea ce se traduce prin costuri mai mici, calitate superioară, prospețime a produselor.

Rezultatul este dezvoltarea economiei regiunii respective, se crează locuri de muncă, iar preţurile de la raft sunt mai bune, având în vedere lipsa intermediarilor și scurtarea distanțelor de transport a produselor. Un alt beneficiu se trage din faptul că, netraversând întreaga Europă cu transporturi de produse, colaborarea cu producătorii locali reprezintă și un factor de poluare în minus.

O altă acțiune foarte importantă pentru dezvoltarea economiei românești și la care contribuie Carrefour este dezvoltarea Mărcilor Proprii în România.

Dintre cei aproximativ 1.500 de furnizori colaboratori, cu câteva sute se dezvoltă produsele Marcă Proprie Carrefour în România ce presupune dezvoltarea de-a lungul a luni întregi, în conformitate cu caietul de sarcini, a unor produse românești, realizate de către români, pentru români.

Campanie magazinUn alt proiect important este reprezentat de Filiera Calității Carrefour pentru carne de porc, păstrăv, cartofi și morcovi. Produsele distribuite sub acest brand sunt obținute prin activități responsabile, care asigură protecția solului și a mediului, acestea fiind 100% provenite din agricultura locală. Calitatea produselor este garantată prin monitorizarea atentă a întregului proces de creștere a animalelor și legumelor.

Cea mai nouă acțiune se referă la parteneriatul cu Asociația Bio România care a permis accesul consumatorilor, începând cu 31 iulie 2013, la produsele membrilor asociației. Produsele sunt procesate chiar în satele României, din fructe și legume, miere și verdețuri crescute în mod tradițional, respectând totodată reglementările europene privind calitatea produselor bio.

În România, Grupul Carrefour numără 129 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 69 de supermarket-uri „Market”, 35 de magazine de proximitate „Express” și 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Carrefour lansează un catalog special prin care încurajează consumatorii să consume produse românești
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: