Carrefour România dă viață gesturilor, cu tehnologia Kinect

Carrefour România pune la dispoziția clienților săi o interfață interactivă de a face cumpărături, cu totul deosebită pentru piața locală, doar în  Mega Mall, totul în cadrul Campaniei Star Wars.

Interfata interactiva-2În cadrul acestei campanii derulate de Carrefour, la fiecare prag de 405 lei atins prin intermediul interfeței interactive, Carrefour își premiază clienții cu un voucher de 10 lei și 3 Cosmic Shells.

Până pe 3 ianuarie 2016, clienții Carrefour se pot bucura de personajele Star Wars preferate și pot colecționa cele 72 de cartonașe Cosmic Shells pentru a-și completa albumul Star Wars.

„Folosind tehnologia Kinect, Carrefour dă viață gesturilor, transformând o viziune în realitate și oferind clienților noștri o modalitate futuristă de a face shopping, parcă desprinsă din cel mai recent film Hollywoodian. Cu ajutorul interfeței putem experimenta puterea Forței și redescoperi universul Star Wars. Tocmai pentru că acest echipament este atât de special, el este disponibil în România pe o perioada limitată,” afirmă Andreea Mihai, Director Marketing & PR, Carrefour România.

Cartonașele Cosmic Shells se acordă în magazinele Carrefour din toată țara astfel:

  • În Hipermarketuri – la cumparaturi de 135 lei
  • În Supermarketuri – la cumparaturi de 35 lei
  • În Express – la cumparaturi de 20 lei

Fiecare Hipermarket și Supermarket Carrefour își răsplătește primul client care își va completa albumul Star Wars cu toate cele 72 cartonașe Cosmic Shells cu un cupon de cumpărături în valoare de 100 de lei.

Fie ca Forța să fie mereu cu voi, la Carrefour!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Carrefour România dă viață gesturilor, cu tehnologia Kinect

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: