Carrefour România lansează, în perioada 10 – 23 Martie, campania „De la Români, pentru români” pentru a întări încă o dată susținerea companiei față de produsele fabricate în România. Campania își propune să ajute atât la susținerea economiei locale și a creării unor noi locuri de muncă în diverse zone ale țării, cât și să promoveze calitatea produselor fabricate în România.
Campania vizează încurajarea clienților Carrefour de a alege produse fabricate în România. De la ciorapi de damă, la vase de ceramică și de la detergenți la ciocolată și alte produse alimentare, sute de produse românești sunt promovate cu preponderență, atât în magazinele Carrefour din țară, cât și în media centrală și locală.
„Suntem foarte conștienți de importanța promovării produselor românești în rândul clienților noștri, pentru a susține economia locală și a ajuta la crearea de locuri de muncă în diverse zone ale țării”, declară Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România.
Mai mult, în perioada următoare, retailerul oferă clienților o gamă foarte variată și atractivă de produse fabricate în țara noastră, la prețuri reduse. Detergenți, electrocasnice mari, produse de băcănie și carne șosete, lenjerii, dresuri, așternuturi de pat, echipamente sportive marca Helmuth Duckadam, vase și oale, fețe de masă, jucării, precum și multe alte produse alimentare pot fi găsite la prețuri promoționale până pe 23 martie.
Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări
„Vrem să contribuim într-un mod activ, relevant și real la redescoperirea plăcerii de a cumpăra produse românești, produse de altădată, produse de azi și de mâine. De aceea, vrem să-i facem și mai cunoscuți pe producătorii români, printr-o abordare cu totul diferită a ceea ce cunoaștem în acest moment ca fiind piața produselor fabricate în România. Implicarea și dedicarea oamenilor cu ajutorul cărora produsele se realizează sau ajung în casele românilor sunt un factor important în stabilire calității produselor. Produsele fabricate in România reușesc să găsească echilibrul perfect între calitate și emoție.”, adaugă Andreea Mihai.
Carrefour – Catalogul campaniei
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă ciocolata Poiana este produs romanesc atunci responsabilii de campanie trebuie sa mai aprofundeze. Fabricarea ei se face în Bulgaria .
Brandul este românesc, deşi nu se produce în România.
Scuze, probabil reclama de la radio este gresita: produse de romani pentru romani”. O putem transforma in „branduri romanesti produse de bulgari pentru romani”. Sincer, in revista este un mix care nu corespunde cu mesajul campaniei.