„Casa Familiei” – un concept nou Carrefour, dedicat familiilor aflate la cumpărături

  • de

Carrefour a lansat „Casa Familiei”, un concept nou pe piaţa din România ce constă într-o casă de marcat prioritară pentru familii, disponibilă în hipermarketurile Carrefour.

Casa familiei„Casa Familiei” este un spațiu dedicat familiilor aflate la cumpărături, unde cei mici, feriți de tentațiile dulci de la alte case de marcat, se vor întâlni cu casierițe foarte prietenoase în rolul Albei ca Zăpada sau a altor personaje de poveste. O scară, așezată lângă casa de marcat, le permite celor mici să-și ajute părinții la punerea cumpărăturilor pe bandă și în sacoșă.

”Copiii sunt extrem de importanți pentru noi. Dorim ca aceștia, în momentul în care ne calcă pragul, să se simtă ca într-o poveste și să fie cu zâmbetul pe buze.

De asemenea, alimentația sănătoasă este un un lucru foarte important, mai ales pentru copii. Prin Casa Familiei, am dorit să îi ajutăm pe părinți să îi ferească pe cei mici de tentațiile dulci de la case, pregătind, în același timp, și un mediu foarte plăcut și atractiv pentru întreaga familie.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.

În weekendurile 31 mai – 1 iunie, 7-8 iunie și 14-15 iunie, copiii vor putea face poze la această casă de marcat creată special pentru ei și părinții lor, poza putând fi descărcată la adresa www.carrefour.ro/casafamiliei.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *