Competiția „METRO – Starurile Comunității” și-a desemnat câștigătorul

Trofeul „METRO – Starurile Comunității” revine CONCORDIA Development SRL. Marele câștigător a fost anunțat în data de 19 iunie, în cadrul Galei de Premiere „METRO – Starurile Comunității”, de către Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

DSC01469CONCORDIA Development SRL câștigă, astfel, un premiu de 200.000 de lei, ca recunoaștere a eforturilor sale de integrare pe piața muncii a tinerilor proveniți din categorii dezavantajate social.

Situată în Ploiești, CONCORDIA este o brutărie – patiserie cu 6 salariați ce organizează ateliere de formare profesională în domeniul brutăriei pentru tineri fără adăpost, proveniţi din familii dezorganizate sau afectate de sărăcie. Pe lângă activitatea comercială desfășurată în piața locală, compania se implică în susținerea comunității prin oferirea unui prim loc de muncă tinerilor care, altfel, ar fi avut prea puține șanse pe piața liberă a muncii. Aceștia rămân aici pentru o perioadă de 1-2 ani, pentru a dobândi suficientă experiență și a fi pregătiți să facă față condițiilor competitive de pe piața muncii.

Anual, peste 20 de tineri finalizează cursurile de formare, fiind sprijiniţi în alegerea şi învăţarea uneia dintre meseriile de brutar sau patiser. Pe lângă activitatea practică de producţie, tinerii se pregătesc pentru a face faţă cu succes şi activităţilor conexe precum pregătirea documentelor, livrarea şi comercializarea produselor.

„Am inițiat programul METRO – Starurile Comunității cu ocazia aniversării a 50 de ani de existență METRO la nivel internațional, din dorința de a recunoaște și recompensa afacerile mici și mijlocii care contribuie semnificativ la dezvoltarea comunității din care fac parte. Dorim să felicităm CONCORDIA Development SRL pentru rolul important pe care îl are în comunitate și sperăm ca premiul competiției să ajute compania în demersul său de a integra pe piața muncii cât mai mulți tineri dezavantajați social.

CONCORDIA Development SRL dovedește că tinerii pot fi, de fapt, cea mai bună investiție a unei întreprinderi. Compania intervine pe mai multe zone pe care noi, cei de la METRO Cash & Carry România, le apreciem în mod deosebit. Cea de business, de derulare a activităților economice de zi cu zi, formarea vocațională și orientarea profesională, precum și zona de reintegrare socială a tinerilor care provin din familii dezorganizate, defavorizate social sau direct din stradă.” a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

“Realizarea unui antreprenoriat social în România este o mare provocare. Faptul că METRO Cash & Carry Romania a premiat proiectul nostru, din atâtea proiecte participante la concurs, este o confirmare a muncii noastre depuse până acum, ne motivează și reprezintă în același timp o mare responsabilitate pentru proiectele noastre de viitor”, spune Andreas Resch, Administrator CONCORDIA Development SRL, Coordonatorul Brutăriei CONCORDIA.

„METRO – Starurile Comunității” este parte integrantă a dedicării companiei METRO România în a sprijini succesul afacerilor independente.

Între 10 aprilie – 5 iunie, întreprinzătorii independenţi și-au putut înscrie proiectele online, în secțiunea dedicată de pe website-ul www.metro.ro. Pe parcursul competiției au fost înscrise aproximativ 50 de proiecte și, după o perioadă intermediară de votare din partea publicului, primele 20 dintre acestea au intrat în jurizarea finală.

Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu a primit din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competiției, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicați susținerii unor proiecte sociale viitoare, de către câștigător.

Juriul “METRO – Starurile Comunității” a fost format din șase experți cu experienţă în diverse domenii de activitate, dar cu interese comune în zona de responsabilitate socială: Radu Merică, Președinte Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană; Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF; Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro; Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC); Marius Ghenea, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat” şi Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

     În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Competiția „METRO – Starurile Comunității” și-a desemnat câștigătorul

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: