Coresi Shopping Center, cel mai important proiect al Grupului Auchan în România

Grupul Auchan, lider internaţional în domeniul comerţului şi prezent deja în România încă din anul 2006, având un număr de 9 hipermarketuri şi 4.300 de colaboratori a demarat în oraşul Braşov cel mai mare proiect al său din România, CORESI SHOPPING CENTER.

Dezvoltat pe locul fostei platforme industriale Tractorul (în Nordul Braşovului), pe o arie de peste 100 hectare, centrul comercial va fi deservit de un bulevard principal cu acces direct către centrul oraşului. O nouă rută importantă va fi construită, iar aceasta va realiza conexiunea cu şoseaua de centură.

CORESI SHOPPING CENTER propune locuitorilor din Braşov un hipermarket Auchan cu o suprafaţă de vânzare de 13.000 m² şi o galerie comercială cu o suprafaţă închiriabilă de 25.000 mp GLA. Va fi cel mai mare magazin din Braşov şi din Transilvania.

O zonă de petrecere a timpului liber şi de distracţie va fi deschisă pe o suprafaţă de 5.000 mp la etajul centrului comercial şi va cuprinde un cinema multiplex şi o zonă destinată restaurantelor cu specific divers.

Oferta parcului comercial va fi completată de restaurantele drive-in, de zona dedicată bricolajului, zona pentru reparaţii şi întreţinere auto şi de o benzinărie, care vor crea desigur atractivitate.

Această primă fază a proiectului Coresi Shopping Center, dezvoltat de divizia imobiliară a Grupului Auchan, Immochan, se estimează că va fi finalizată în luna decembruie a anului viitor şi va necesita o investiţie de cca 60 de milioane de Euro, fără a fi inclus şi costul terenului.

În faza a doua de dezvoltare a proiectului este prevăzut un pol comercial cu tematică, dedicat amenajarii locuinţei (decoraţiuni / mobilier) şi sportului.

O zonă rezidenţială cu peste 3.000 de locuinţe este prevăzută să se construiască în acest parc industrial vechi, ceea ce va face din această parte a oraşului un mediu plăcut, atractiv şi plin de viaţă.

În anul 2012 sunt prevăzute două noi deschideri, sub un nou format, Auchan City, având o suprafaţă de 5.000 mp predominant alimentară: la Iaşi (la sfarşitul lunii mai) şi în Bucureşti-Giuleşti (luna decembrie). Auchan România are în plan să ajungă la un număr de 15 magazine până în anul 2015, cu un buget de investiţii de peste 150 milioane de euro.

Al 12-lea grup de distribuţie alimentară din lume şi al 7-lea din Europa, Grupul Auchan este prezent în 12 ţări şi are 269.000 de angajaţi. Este organizat pe domenii de activitate: hipermarket (616 magazine la 31.12.2011), supermarket (759 magazine), divizie imobiliară pentru comerţ -Immochan (320 centre comerciale), bancă (Oney Banca Accord), comerţ online şi alte activităţi. Veniturile consolidate ale Grupului Auchan au fost în 2011 de 44,4 miliarde de Euro, exceptând taxele.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Coresi Shopping Center, cel mai important proiect al Grupului Auchan în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: