Crestere a cifrei de afaceri cu 26%, in 2013, pentru PROFI

PROFI Rom Food si-a anuntat azi, 22 iunie 2014, rezultatele financiare pentru anul 2013. Astfel, cifra de afaceri a crescut cu 26%, iar profitul cu 49%, fata de anul precedent. Profi a deschis 63 de magazine in 2013, iar pentru 2014 şi-a fixat acelasi target.

DSC00457Pentru al patrulea an consecutiv, PROFI a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele deja existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.

“Si profitul nostru operational inainte de amortizare a crescut cu 49% fata de 2012, chiar daca mediul economic din Romania este foarte dificil ,” a declarat Dumitru Dragomir, Directorul financiar al magazinelor PROFI. “Faptul nu este surprinzator deoarece conducerea PROFI se concentreaza permanent pe imbunatatirea proceselor operationale si eficientizarea retelei, ceea ce acum se vede in indicatori de profitabilitate foarte buni.”

Anul trecut, PROFI a inaugurat 63 de magazine si planuieste pentru acest an sa deschida cel putin tot atatea, continuand extinderea agresiva a retelei astfel incat sa duca magazinele inca si mai aproape de consumator, oferindu-i conditii pentru un consum modern si civilizat. Odata cu deschiderea primului magazin modular din Romania, acest lucru este cu atat mai mult realizabil, dat fiind usurinta si tipul scurt pentru constructie.

2013 a fost anul cand s-au facut investitii considerabile in sisteme de automatizare si in cresterea nivelului de servicii oferite consumatorilor: la Ploiesti s-a deschis un al doilea centru logistic pentru a imbunatati rutele de aprovizionare din sudul si estul tarii; langa Bucuresti a fost inaugurata o platforma de legume si fructe pentru a furniza magazinelor din zona produse de mai buna calitate, si a continuat inlocuirea vechiului sistem de case de marcat cu unul nou, mai competitiv, proces inceput in anul anterior.

Una dintre tintele pe care Profi si le-a propus si le-a atins a fost diminuarea pierderilor de stocuri de marfa (perisabilitati si lipsuri din gestiune) prin implementarea unui sistem de monitorizare centralizat care a dus la imbunatatirea controlului in reteaua de magazine si la reducerea cheltuielilor de securitate.

Pentru a mari productivitatea magazinelor si a face mai placuta experienta cumparaturilor, PROFI si-a reorganizat magazinele din toata tara prin intermediul unui sistem integrat de planograme menit sa optimizeze fluxul de stocuri din magazine si sa asigure cresterea disponibilitatii produselor la raft.

Pentru prima oara, in 2013 retailul modern l-a depasit pe cel traditional, iar prin practicarea comertului integral fiscalizat PROFI a adus o contributie considerabila la fondurile de pensii, asigurari sociale si infrastructura, mai précis la imbunatatirea calitatii vietii in general.

Avand peste 5.500 de angajati in prezent si peste 6.000 prognozati a fi la sfarsitul anului, si operand astazi 228 de magazine in 116 localitati, PROFI este al doilea mare retailer din Romania.

   În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,071 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Crestere a cifrei de afaceri cu 26%, in 2013, pentru PROFI
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: