Cu ocazia deschiderii de ieri, 30 septembrie 2015, a METRO Expo, unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerțului business to business din Sud-Estul Europei, Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry România, a declarat că în următorii 5 ani, numărul de magazine La Doi Paşi se va mări de 3 ori, iar o parte dintre magazinele METRO Cash&Carry se vor remodela.
Ţinta Metro Cash&Carry România – De 3 ori mai multe magazine LaDoiPaşi în următorii 5 ani
La ora actuală sunt deschise aproximativ 500 de magazine LaDoiPaşi în România, iar ţinta declarată de Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry România, este de 1.500 de magazine, în următorii 5 ani.
LaDoiPaşi este conceptul de magazin de proximitate bazat pe franciză cu o vechime de 5 ani pe piaţă, concept testat îndelung şi în Bucureşti, într-o unitate LaDoiPaşi localizată pe Bd Ştefan cel Mare.
În urma acestui test, METRO propune comercianţilor un concept nou LaDoiPaşi cu un nou layout, o sortimentaţie îmbunătaţită şi conditii de francizare noi.
Remodelarea unor magazine METRO
METRO Cash&Carry România nu a mai deschis niciun magazin în România de 7 ani, motiv pentru care conducerea METRO România va aduce modificări importante la o parte dintre magazinele sale cash&carry.
Remodelarea magazinelor METRO presupune: optimizarea şi remodelarea ariilor de vânzare după standarde moderne, reconfigurarea experienţei de shopping şi adaptarea la specificul local din punct de vedere calitate, preţuri, accesibilitate şi sortimentaţie.
Primul dintre magazinele intrate în proces de remodelare este METRO Constanţa 2, din Şos. Mangaliei nr.211, iar renovarea se face fără ca magazinul să fie închis. „Nu toate magazinele METRO Cash&Carry vor fi remodelate. Modificările se vor face doar la 10 – 15 magazine. În schimb, modificările în sectorul non-food se vor face în toate magazinele. Primul dintre magazine care au intrat în remodelarea sectorului non-food este METRO Berceni. Remodelările se vor face progresiv, pas cu pas,” a declarat Gilles Roudy.
Evenimentul METRO Expo, ce se desfăşoară între 30 septembrie – 3 octombrie în cadrul Pavilionului Central de la Romexpo, reprezintă un punct de interes pentru profesioniștii domeniului, fiind atât o sursă de informare cu privire la cele mai noi tendințe din industria comerțului, cât și un spațiu de interacțiune pentru clienții și partenerii METRO România.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
