Detergenții, produsele lactate și băuturile sunt produsele cele mai cumpărate la coraDrive.ro

coraDrive.ro este primul serviciu Drive, introdus în România de către cora, în decembrie 2013, disponibil, deocamdată, doar pentru magazinul cora Lujerului din Bucureşti.

coraDrive

coraDrive.ro este un serviciu ce permite plasarea unei comenzi online pe site şi ridicarea acesteia de către client de la cel mai apropiat magazin, în cazul de faţă cora Lujerului. Prezentă la evenimentul „Comerţul de mâine va fi digital„, un eveniment dedicat comerțului online, Claudia Mirică, director Hypermarket cora Lujerului şi coordonator proiect coraDrive.ro, a adus la zi câteva informaţii despre serviciul de Drive, la aproape 6 luni de la lansare.

„Piaţa de drive din Franţa unde există în acest moment 2.400 de drive-uri, atât pietonale, cât şi pentru autoturisme, a fost reperul principal în construirea unui business plan în România, deşi este o piaţă diferită faţă de cea autohtonă. Aşadar, implementarea unui Drive în România a fost o mare provocare,” a declarat Claudia Mirică.

„Publicul ţintă al serviciului coraDrive.ro este de aproximativ 484 de mii de clienţi, din oraşele unde cora are magazine, acei clienţi care vin cel puţin o dată la cumpărături în hypermarket, au autoturism şi accesează site-uri şi cumpără online. Aceşti clienţi au vârsta cuprinsă între 18 şi 39 de ani, studii superioare şi un venit mai mare de 700 de euro, conform studiilor făcute înainte de lansare,” a completat Claudia Mirică.

Preţurile sunt identice cu cele din hypermarket, nu se percep taxe suplimentare pentru procesul de colectare a produslor, iar clienţii beneficiază de acelaşi promoţii ca cele din magazin.

Există şi promoţii exclusive pentru clienţii Drive, doar pe baza cardului de fidelitate Drive, ce permite cora să targeteze clienţii şi să obţină un feed-back valoros de la aceştia. Pe baza cardului de fidelitate Drive, clienţii obţin tichete de reducere valabile la viitoarele cumpărături prin serviciul Drive, iar toate avantajele cardului pot fi vizualizate pe site.

Un client care a plasat online o comandă o poate ridica în 2 ore şi jumătate de la magazin. Acesta este unul dintre angajamentele cora. Produsele sunt pregătite de către o echipă specială cora. Clientul îşi alege intervalul orar de pick-up, va primi un SMS de reminder cu o oră înainte de ridicare, iar ridicarea comenzii durează până la 5 minute.

Comanda minimă este de 50 de lei. Plata se face exclusiv online, cu cardul bancar.

„Clientul va avea produsele cele mai proaspete, cu cel mai bun termen de valabilitate. Este un alt angajament pe care ni l-am luat faţă de clienţii noştri” a declarat Claudia Mirică.

Ce cumpără cel mai mult clienţii coraDrive.ro?

„Un coş de cumpărături la coraDrive.ro este de 4 ori mai mare decât un coş de cumpărături din hypermarket. Coşul de cumpărături prin serviciul coraDrive.ro este peste 250 de lei. Deci, clienţii hypermarketului sunt total diferiţi de cei ai serviciului coraDrive.ro, din acest punct de vedere,” a declarat Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul evenimentului dedicat e-commerce-ului, GPec Summit 2014.

Din punct de vedere al produselor cumpărate prin coraDrive.ro, în topul preferiţelor sunt detergenţii, produsele lactate şi băuturile. În ceea ce priveşte ponderea produselor alimentare versus cele nealimentare, produsele alimentare reprezintă peste 95% din total vânzări.

„Gradul de recurenţă este mai mic decât în hypermarket, un client coraDrive.ro cumpărând de 2,5 ori pe lună. Aproximativ 90% dintre clienţi au plasat cel puţin două comenzi (au dat o a doua comandă). Cei mai mulţi dintre clienţi locuiesc în zonă dar sunt şi clienţi care trec prin zona magazinului cora Lujerului, lucru pe care am şi mizat, de la bun început, dat fiind că magazinul este situat în oraş. Astfel, am atins şi clienţii care trec zilnic pe lângă magazin şi, în drum spre casă, îşi pot ridica comenzile, clienţi care, în mod normal, altfel nu ne-ar fi trecut pragul, nefiind în proximitatea lor”, a declarat Radu Tudor.

Serviciul coraDrive.ro va avea în viitor două tipuri de livrare: ridicarea comenzii din magazin, cea actuală şi livrarea la domiciliu. Conform managerilor cora, există planuri de expansiune a serviciului coraDrive.ro pentru anumite magazine din ţară, cât şi pentru alte magazine din Bucureşti, aceştia nefurnizând detalii precise.

Ghid de cumparaturi online

coraDrive.ro

Data oficială a lansării

3 decembrie 2013

Acoperire

Cora Drive Lujerului

Orar

L:D 09.30 – 21.30

Call Center, Info

coradrive@cora.ro

tel. 0374-125-597

Sistem de plată

Online cu mobilpay

Foloseşte fişiere cookie

DA

Număr de articole

Peste 10.000

Număr produse marcă proprie

1.618

Creşterea sortimentului

400 articole/lună

Produse exclusive

DA

Butoane de Social Media pe site

DA

Confirmarea comenzii

e-mail + SMS

Taxe de transport

0

Timp de pregătire comenzi

2h

Comandă minimă

50 lei

Livrare la domiciliu

NU

Ridicare comanda de la magazin

DA

Aceleaşi preţuri ca în magazin

DA

Aceleaşi promoţii ca în magazin

DA

Sistem fidelitate inclus

DA

Rată de repeat a comezilor

90%

Rată de retur

0

Pungi cumpărături

Gratuite, netransparente, din material 100% reciclabil

Versiune mobilă a site-ului

La începutul lui 2014

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,922 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Detergenții, produsele lactate și băuturile sunt produsele cele mai cumpărate la coraDrive.ro
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: