Evoluția pieței de retail din România în 2012 – infografic

Piaţa de retail alimentar din România a avut o evoluţie destul de dinamică în 2012, formatele din care fac parte magazinele care s-au deschis de-a lungul anului fiind, cu precădere, de tip supermarket şi de tip discount.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Evoluția pieței de retail din România în 2012 – infografic
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: