Franciza LaDoiPași, o soluție pentru micii comercianți independenți. Detalii despre magazinul-concept LaDoiPași

Creșterea rapidă a comerțului modern a determinat o competiție crescută pentru micii comercianți independenți și scăderea comerțului tradițional până la un minim de sub 50%, iar una dntre soluţii pentru aceştia a reprezentat-o magazinele în franciză. Dupa ce am arătat care sunt condiţiile de achiziţionare a două dintre francizele disponibile în comerţul alimentar din România, în prezentul articol vom povesti despre franciza «LaDoiPași», concept dezvoltat de către METRO Cash&Carry România.

LaDoiPasiÎn ultimii ani, METRO Cash&Carry România a lansat mai multe inițiative în sprijinul acestora, începând cu Centrul de Pregătire pentru Revânzători (2008), un program specializat de consultanta pentru optimizarea afacerii, după care, în martie 2012, a iniţiat programul «LaDoiPași», un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul traditional. În martie 2014, «LaDoiPași» a devenit cea mai mai mare rețea de magazine de proximitate din țară, cu operațiuni în fiecare județ din România, având în acest moment 530 de magazine şi multe alte contracte în curs de derulare.

Franciza «LaDoiPași» îmbină punctele forte ale comerțului tradițional, printre care se numără și apropierea de client, cu avantajele comerțului modern – imagine unitară, organizare modernă a magazinului, marketing și promovare, sortiment optimizat de produse, acces la expertiza profesioniștilor METRO Cash & Carry România.

„Modelul de business LaDoiPași s-a bucurat de succes atât în marile orașe, cât și în zonele rurale, segment neacoperit până în acel moment de marile rețele. Experții METRO Cash&Carry România oferă consultanță proprietarilor dornici să fie parteneri în rețea, iar aprecierile pozitive din partea clienților magazinelor LaDoiPași reprezintă o confirmare a rezultatelor acestor eforturi,” a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash&Carry Romania.

Rețeaua LaDoiPaşi le oferă micilor comercianţi tradiţionali şansa de a beneficia de numeroase avantaje care să îi ajute în creşterea competitivităţii pe piaţă. METRO România oferă proprietarilor magazinelor LaDoiPaşi consultanţă în diverse domenii cu impact major asupra dezvoltării afacerii lor, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing.

În plus, METRO Cash&Carry România publică în mod regulat broşuri publicitare şi promovează selectiv produsele proaspete şi ultra proaspete, precum şi produsele marcă proprie, care aduc un plus în diferenţierea acestor magazine în piaţă şi în preferinţele consumatorilor finali.

Magazinul concept LaDoiPaşi

La finalul anului trecut, METRO România a demarat dezvoltarea unui magazin-concept LaDoiPaşi cu scopul de a testa diferite layout-uri şi sortimentaţii. „Magazinul-concept se află într-o permanentă ajustare, astfel încât să fim în concordanţă exact cu piaţa conform caracteristicilor zonale, cu ceea ce doresc şi solicită clienţii, la nivel de sortiment, layout, preţ etc; vorbim despre o platformă de testare în condiţii reale, în piaţă,” a precizat Adina Tîmplaru.

„Există câteva caracteristici noi, precum sortimentul produselor proaspete, pe care ne dorim să le testăm într-un mediu comercial autentic, prin interacţiune cu clienţii. Ţintim spre a obţine informaţii de primă mână şi un feedback valoros în cadrul acestei etape de testare, astfel încât să putem ajusta şi îmbunătăţi conceptul pentru viitor.

Spaţiului respectiv i s-au adus elemente noi, adaptate nevoilor comercianţilor de proximitate, elemente ce susţin şi promovează ideea de prospeţime; în acest context, se doreşte o soluţie care să transforme magazinul din proximitatea biroului sau a locuinţei într-un loc plăcut pentru a face cumpărăturile de zi cu zi, prin produse proaspete, printr-un plus de inspiraţie şi printr-un personal capabil să îmbunătăţească experienţa clienţilor în magazin.

După o anumită perioadă, vor fi evaluate toate aceste elemente şi, pe baza experienţei acumulate, a percepţiei clienţilor şi a relaţionării cu aceştia, respectiv a funcţionării magazinului, se va decide asupra variantei finale a modelului care urmează să fie ales şi implementat.

De aceea, ne dorim să dezvaluim detalii mai consistente abia în momentul când toate elementele vor fi pregătite şi ajustate din toate punctele de vedere,” a încheiat Adina Tîmplaru.

Comercianţii care doresc să aplice la programul LaDoiPaşi, o pot face completând formularul de pe site-ul dedicat.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Franciza LaDoiPași, o soluție pentru micii comercianți independenți. Detalii despre magazinul-concept LaDoiPași

Spune-ți părerea

  1. […] pe retail-FMCG.ro: Franciza LaDoiPași, o soluție pentru micii comercianți independenți. Detalii despre magazinul-concept […]

    Răspunde
  2. […] retailer care a intrat în mediul rulal a fost Metro prin reţeaua de magazine în franciză „LaDoiPaşi„, însă formatul de retail presupune ca aceste magazine să fie în continuare operate de […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: