Gilles Roudy va prelua poziția de Director General METRO Cash&Carry România de la Dusan Wilms

Dusan Wilms își încheie mandatul de Director General METRO Cash&Carry România deținut în perioada 2009-2013. Succesorul său, Gilles Roudy, va prelua poziția de Director General METRO Cash&Carry România, începând cu data de 1 decembrie.

Dusan WilmsDusan Wilms își continuă activitatea în cadrul METRO GROUP, printre noile sale responsabilități numărându-se și coordonarea procesului de repoziționare și dinamizare a magazinelor real,- Hyper Magazine din România, rămase în cadrul METRO GROUP, precum și repoziționarea lor strategică si conceptuală.

Pe lângă coordonarea magazinelor real,- Hyper Magazine, Dusan Wilms își va continua activitatea cu privire la dezvoltarea proiectelor la nivel național și internațional, inclusiv relaționarea cu parteneri strategici, precum autorități și organizații de profil.

“Mandatul meu de Director General al METRO Cash&Carry România s-a finalizat, mulțumit că am reușit să stabilizăm business-ul METRO Cash&Carry în România, într-o perioadă de criză. Mai mult, dezvoltarea unor concepte și programe noi pe care am reușit să le implementăm în această perioadă, pregătirea și închegarea unor echipe de oameni dinamici și orientați spre creșterea profitabilității firmei, toate acestea îmi dau încrederea și certitudinea că misiunea mea a avut succes. Le mulțumesc colegilor mei pentru sprijinul și contribuția lor la dezvoltarea unor noi programe strategice care contribuie la succesul operațiunilor clienților noștri. Vom continua să consolidăm împreună o parte dintre acestea, deoarece din noua mea poziție voi acorda suport pentru implementarea proiectelor strategice ale METRO GROUP pe plan național și internațional”, a declarat Dusan Wilms.

Roudy-GillesGilles Roudy, cel care va prelua poziția de Director General METRO Cash & Carry România în data de 1 decembrie, a fost Director Comercial Real Internațional începând din 2009. Înainte de a se alătura real,-, Gilles Roudy a lucrat la Carrefour timp de 30 de ani în diverse poziții manageriale, precum CEO al Carrefour Turcia, Belgia, Polonia și o regiune de afaceri europeană, inclusiv România. Gilles Roudy deține o expertiză extinsă și cunoștințe bogate cu privire la industria comerțului. „Sunt încântat să primesc această sarcină de a coordona METRO România într-o piață cu mult potențial. Voi împărtăși experiența și abilitățile mele cu noii colegi, astfel încât să continuăm succesul companiei”, a declarat Gilles Roudy.

Activitatea lui Dusan Wilms în cadrul METRO Cash & Carry România a avut si are un impact puternic asupra evoluției companiei pe piața locală. În timpul primului mandat al său ca Director General al METRO Cash & Carry România (1999-2005), compania a cunoscut cea mai puternică perioadă de expansiune a rețelei pe piața locală. Mai mult, Dusan Wilms a fost primul român care a preluat conducerea unei multinaționale prezente pe piața locală în 1999.

Dusan Wilms a revenit la conducerea companiei în 2009, fiind unul dintre cei mai longevivi CEO din comerțul românesc. Într-o perioadă foarte dificilă, marcată de recesiunea economică și de scăderea consumului, Dusan Wilms și-a îndeplinit misiunea de a aduce compania mai aproape de clienții săi prin dezvoltarea și implementarea celor mai importante programe strategice ale METRO Cash&Carry Romania.

Astfel, sub coordonarea sa au fost lansate următoarele programe si acțiuni:

– La Doi Pași – rețeaua de franciză care își propune susținerea comerțului tradițional, cu aprx. 670 de magazine deschise

– De-ale noastre – primul program complex de susținere a producătorilor locali, prin care METRO sprijină agricultura sustenabilă și economia locală

– METRO Magazin Online – prima platformă de comerț online de pe piața locală de retail. METRO România a devenit astfel pionierul sistemului multichannel (online și offline) din retailul românesc

– HoReCa Support&Partnership – platforma de consultanță pentru dezvoltarea afacerilor din domeniul ospitalier care integrează, pe lângă servicii de consultanță, programul METRO Chef (competiție anuală de artă culinară care răsplătește excelența gastronomică a clienților ospitalieri METRO România) și Centrul de Pregătire în Gastronomie (cel mai performant centru de dezvoltare în domeniul culinar)

– METRO Punct – concept unic pe piața din România, dedicat clienţilor revânzători, cu o suprafață mai mică decât cea a magazinelor METRO Cash & Carry România și care își propună să vină mai aproape de clienții companiei

Dusan Wilms și-a început activitatea în cadrul grupului în 1998 și a condus divizia de cash&carry a METRO în România de două ori, între 1999 și 2005, respectiv din anul 2009 și până astăzi. În mai 2005, s-a alăturat echipei real,- International în funcția de Chief Operations Officer și membru al Board real,- International, iar din Aprilie 2008 a ocupat funcția de Director de Expansiune și Membru în Consiliul de Administrație al real,- International, contribuind la dezvoltarea tuturor magazinelor acestei rețele ale METRO Group, pentru următoarele țări: Polonia, Turcia, Rusia, Ucraina.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,963 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Gilles Roudy va prelua poziția de Director General METRO Cash&Carry România de la Dusan Wilms

Spune-ți părerea

  1. Argentina Manolache 22 noiembrie 2013, 22:14
  2. […] Gilles Roudy, cel care a preluat poziția de Director General METRO Cash & Carry România la data de 1 decembrie 2013, a fost Director Comercial Real Internațional începând din 2009. Înainte de a se alătura real,-, Gilles Roudy a lucrat la Carrefour timp de 30 de ani în diverse poziții manageriale, precum CEO al Carrefour Turcia, Belgia, Polonia și o regiune de afaceri europeană, inclusiv România. Gilles Roudy deține o expertiză extinsă și cunoștințe bogate cu privire la industria comerțului. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: