Giuseppe Daddio este imaginea noii campanii de comunicare BILLA

Celebrul bucătar italian Giuseppe Daddio, care a gătit pentru Regina Angliei și Woody Allen, vine din 13 septembrie în bucătăriile românilor, fiind imaginea centrală a noii platforme de comunicare a BILLA România.

Giuseppe Daddio reprezintă întocmai principiile BILLA România, fiind astfel desemnat imaginea noii campanii de comunicare derulate la nivel internațional. Începând cu 13 septembrie el va intra în fiecare săptămână în casele românilor oferindu-le sfaturi, rețete și recomandări. Principalele valori pe care BILLA dorește să le promoveze astfel sunt: calitatea, prețurile scăzute, dar și varietatea și accesibilitatea produselor.

Noua platformă de comunicare internațională a BILLA România îl are în centrul atenției pe Giuseppe Daddio, celebrul bucătar italian. El va reprezenta valorile brandului și se va implica activ în obiceiurile de consum ale clienților, oferindu-le sfaturi nutriționale și idei practice. De-a lungul timpului românii vor avea posibilitatea să urmeze sfaturile lui Giuseppe, să participe la diferite concursuri și promoții și poate chiar să îl întâlnească”, declară Sorana Georgia, CEO BILLA România.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Giuseppe Daddio este imaginea noii campanii de comunicare BILLA
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: