Grupul MOL intră pe segmentul convenience și deschide prima stație Fresh Corner în România

MOL România intră pe segmentul de retail convenience inaugurând lângă Ploiești, la Blejoi, prima benzinărie din cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner. Compania va deschide 5 astfel de stații în cadrul proiectului pilot, în acest an.

florestiFresh Corner reprezintă punctul central a noului concept de magazin, care acordă o mai mare importanță produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă și sortimentelor de cafea.

“Conform celor mai recente tendințe de pe piață și noii strategii pentru segmentul Retail, Grupul MOL a deschis prima stație Fresh Corner în România. Având o prezență regională, Grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza rețeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienții săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete și o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al al Grupului MOL, responsabil de segmentul Retail.

MOL România va deschide încă 4 stații în cadrul proiectului pilot, în acest an, în București și Sibiu. Compania intenționează să înnoiască o parte a rețelei de distribuție în 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfacției clienților.

“Fresh Corner este un concept regional, a cărui implementare a fost precedată de studii aprofundate în mai multe țări. În România am organizat o serie de focus grupuri pentru selecția aromelor de cafea și a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atenție cum va fi integrată noua ofertă de produse în obiceiurile de cumpărături zilnice ale șoferilor români”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.

Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire și ecran tactil permite clienților care doresc să își prepare singuri cafeaua să aleagă dintre 26 de arome de cafea, proaspăt măcinată din boabe. Un barista poate prepara 23 de tipuri de cafea pentru drum și 16 tipuri de cafea care pot fi savurate în benzinărie.

Sandvișurile sunt pregătite pe loc, iar produsele de patiserie și panificație sunt proaspăt coapte. Sortimentația din magazin are un element de noutate față de oricare alt distribuitor de carburanți din România: produse din gama cumpărăturilor zilnice, la prețuri competitive, adaptate necesităților de cumpărare de zi cu zi ale clienților. Această gamă include făină, zahăr, orez, fasole, conserve – de carne și de pește, fructe, legume și produse semi-preparate.
Secțiunea de produse reci cuprinde lactate – lapte, iaurturi, kefir, ouă și deserturi.

Fresh Corner include echipamente de ultimă generație cum ar fi aparatul de cafea pentru autoservire cu ecran tactil, aparatul pentru ceai și cele trei cuptoare (de panificație, patiserie și cel rapid).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,908 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Grupul MOL intră pe segmentul convenience și deschide prima stație Fresh Corner în România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: