Mega Image continuă, pentru al treilea an consecutiv, programul “Gusturi Românești de la gospodari”, prin care aduce în magazinele sale legume româneşti, cultivate sustenabil pentru un gust autentic. Un program care s-a dezvoltat de la an la an, prin care Mega Image reunește din ce în ce mai mulţi producători locali atraşi atât de siguranţa financiară, cât şi de suportul oferit de Mega Image.
Programul a fost iniţiat în 2015, pornind cu selecţia producătorilor pe baza calităţii solului, capacităţilor de producţie şi experienţei acestor producători. O mare parte dintre colaboratori au continuat parteneriatul și în următorii ani, iar acestora li s-au alăturat noi producători, astfel, în prezent, numărul total este de peste 70 de producători locali de legume.
“Ne bucurăm că acest parteneriat între Mega Image şi producătorii locali s-a consolidat și a ajuns deja la al treilea an consecutiv. Succesul proiectului ne confirmă angajamentul nostru de sustenabilitate, prin care ne implicăm activ în susținerea agriculturii locale și a unei alimentații sănătoase. Vom continua să dezvoltăm și mai departe programul pentru a oferi în continuare consumatorilor noştri produse autentice şi, în acelaşi timp, să susţinem producătorii locali care pot cultiva legumele cu iscusință și grijă,” declară Vasileios Stavrou, Director General al Mega Image.
Cei 70 de producători aduc zilnic pe rafturile supermarketului Mega Image şase sortimente de legume “Gusturi româneşti”, verificate pas cu pas, de la seminţe până la raft: roşii, ardei verde, salată verde, castraveţi cornişon, ardei kapia şi vinete.
Programul „Gusturi româneşti de la gospodari” este un parteneriat care aduce beneficii tuturor celor implicaţi: de la producătorii care au o piaţă sigură de desfacere, la clienţii cărora Mega Image le oferă legume locale, sigure şi gustoase, testate înainte de a fi expuse la raft, dar şi retailerului, prin posibilitatea de a expune la raft sortimente controlate şi sustenabile de legume.
„Am pornit la drum cu acest proiect din dorința de a le aduce consumatorilor legume proaspete, cultivate local, care păstrează gustul bun, de odinioară. Ne-am implicat direct în tot procesul de producție, am fost alături de agricultori, i-am susținut și am reușit astfel să ne atingem obiectivul de a sprijini agricultura locală sustenabilă și de a oferi clienților noștri garanția de a consuma cu încredere legume de sezon proaspete și gustoase, atent controlate de specialiști. În prezent, proiectul a ajuns unul dintre cele mai importante proiecte ale Mega Image,” declară Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.
“Gusturi Româneşti de la gospodari” este un proiect în care retailerul se implică în toţi paşii, urmărind cu atenţie toate etapele pentru a asigura produse naturale, de cea mai bună calitate.
Fermele agricultorilor sunt localizate în apropiere de București pentru a permite distribuția rapidă în magazinele Mega Image din capitală, imediat după cules, asigurând astfel prospețimea legumelor. Campania de comunicare din magazinele retailerului va oferi consumatorilor informații privind proveniența legumelor, calitatea acestora și cultivarea sustenabilă.
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 479 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (216), Shop&Go (261), Gusturi Romanești (2).
Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia ce operează în prezent pe trei continente.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
