În luna iunie, MegaMarket.ro și Selgros vor extinde platforma online în orașele Timișoara și Cluj-Napoca

La începutul lunii ianuarie 2014, Selgros Cash&Carry România oficializa parteneriatul cu magazinul online MegaMarket.ro. La acea vreme, peste 11.000 de produse alimentare şi nealimentare comercializate de către Selgros erau disponibile online şi livrate direct cumpărătorilor, în 24 de ore, produsele putând fi comandate de oricine direct pe website sau prin intermediul aplicaţiei mobile disponibile în Google Play şi App Store.

MegaMarket.roSelgros a fost cel de-al treilea jucător din retailul alimentar din România care a adus un serviciu de cumpărături online, după Carrefour şi cora (coraDrive.ro), şi cel de-al doilea cu livrare la domiciliu, după carrefour-online.ro. Colaborarea dintre Selgros şi MegaMarket.ro se desfăşura de mai bine de 10 ani, iar la începutul acestui an, odată ce a devenit oficial parteneriatul, magazinul online MegaMarket.ro comercializează exclusiv produse disponibile în magazinele Selgros Cash&Carry din România.

La patru luni de la oficializarea parteneriatului Selgros cu platforma online MegaMarket.ro, am aflat de la Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Cash&Carry Romania şi Remus Popa, MegaMarket.ro, cum decurge acest parteneriat şi care sunt ultimele noutăţi legate de acest serviciu. Iată interviul în exclusivitate pentru revista retail-FMCG.ro:

retail-FMCG.ro: Mai mult ca sigur că nu mai poate fi vorba despre noi deschideri Selgros, nici în 2014. Ce planuri de remodelare ale magazinelor aveţi în 2014? Va continua procesul de remodelare început anul trecut la Iaşi?

Pia Krauss: „Pentru a răspunde nevoilor clienţilor noştri şi pentru a le oferi o experienţă completă de cumpărături, vom începe în curând procesul de remodelare şi la două magazine din Bucureşti, urmând ca lucrările să se finalizeze în această toamnă.”

retail-FMCG.ro: Prin ce metode şi-a propus Selgros să sprijine micii comercianţi?

Pia Krauss: „Selgros Cash&Carry este un partener de încredere pentru micii comercianţi locali. Pentru a ne arăta sprijinul, am creat un progam special destinat lor, Club Retail prin care susţinem prin discount-uri şi oferte speciale clienţii cu activitate în comerţ, care revând produse cumpărate de la Selgros şi pentru clienţii care achiziţionează volume importante.”

retail-FMCG.ro: La inaugurare, aţi afirmat că serviciul de livrare prin MegaMarket.ro este disponibil doar în Bucureşti, Otopeni şi Corbeanca, urmând ca din al doilea trimestru al anului să extindeţi serviciul către oraşe precum Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov. Livraţi şi în aceste oraşe? Dacă nu, când, mai exact, veţi face acest lucru? Ce alte oraşe urmează?

Remus Popa: „La începutul verii (iunie 2014) serviciul va fi disponibil şi în Timişoara şi Cluj-Napoca, urmând ca din toamnă să fie implementat şi în Braşov şi Constanţa. Intenţionăm să introducem acest serviciu de livrare în toate oraşele mari, cu potenţial pe segmentul online.”

retail-FMCG.ro: Câţi clienţi are în acest moment serviciul de cumpărături online? La startul parteneriatului era 11.000 de produse disponibile. Aţi mai adăugat şi alte produse în ofertă? S-au mai diversificat categoriile de produse?

Remus Popa: „Piaţa de supermarket online este încă la început în România. Chiar dacă volumele nu sunt surprinzatoare, creşterile sunt semnificative de la lună la lună. Gama de produse listate cuprinde peste 17.000 articole, din care zilnic minim 12.000 sunt listate online, în functie de stoc. În prezent, căutăm să oferim cea mai mare diversitate pentru categoriile existente deja, urmând să introducem noi categorii precum: Casă şi Grădină, Jucării, Accesorii Auto, Hobby şi timp liber, Articole casnice şi de bucătărie.”

retail-FMCG.ro: Care este valoare medie a coşului de cumpărături prin MegaMarket.ro?

Remus Popa: „Valoarea medie a coşului de cumpărături este 350 lei.”

retail-FMCG.ro: Care este rata de repeat a comenzilor (ce procent din total cumpărători repetă o comandă pe platformă?) Dar rata de retur?

Remus Popa: Peste 90% din clienţi comandă cel puţin o dată pe lună. Rata de retur a comenzilor este sub 1%.”

retail-FMCG.ro: Aveţi oferte promoţionale destinate exclusiv clienţilor ce fac cumpărăturile online? Care au fost cele mai eficiente?

Remus Popa: „Pentru a încuraja experimentarea serviciului online de livrare ca alternativă sau complementare a stilului clasic de cumpărături, oferim clienţilor la prima comandă online un discount valoric de 20 lei.

Promovarea serviciului de cumpărături online va începe efectiv din vară, odată cu lansarea şi în Timişoara şi Cluj-Napoca şi va cuprinde, cu siguranţă, oferte promoţionale atractive.”

Iată şi un ghid de cumpărături online pentru MegaMarket.ro:

MegaMarket.ro

ghid de cumpărături online

Data oficială a lansării

13 ianuarie 2014

Acoperire

Bucureşti, Otopeni şi Corbeanca

Orar livrare

Livrare în 24 de ore.

Sloturi (intervale) de livrare de până la 1 oră

Call Center, Info

contact@megamarket.ro

Telefon/fax: 021-350.42.77

Tel. mobil: 0745.11.44.31; 0722.21.59.98; 0747.50.45.17

Sistem de plată

Card (prin Mobilpay), direct din aplicaţia mobilă, numerar sau

la termen (doar pentru persoanele juridice)

Foloseşte fişiere cookie

DA

Număr de articole

Peste 17.000

Poze şi explicaţii produse

DA.

Zilnic minim 12.000 sunt listate online, în functie de stoc.

La prima comandă online un discount valoric de 20 lei.10 lei pentru orice recomandare către un prieten

Produse exclusive, Oferte exclusive

Urmează, din iunie

Butoane de Social Media pe site

DA

Confirmarea comenzii

e-mail

Taxe de transport

0

Timp de pregătire comenzi

Livrare a doua zi

Comandă minimă

200 lei

Livrare la domiciliu

 DA

Ridicare comanda de la magazin

NU

Aceleaşi preţuri ca în magazin

DA

Aceleaşi promoţii ca în magazin

DA

Sistem fidelitate inclus

N

Rată de repeat a comezilor

Peste 90% din clienţi comandă cel puţin o dată pe lună

Rată de retur

sub 1%

Pungi cumpărături

N

Versiune mobilă a site-ului

NU

Aplicaţii mobile disponibile în App Store şi în Google Play

Particularităţi

Căutare după propria listă de cumpărături

Liste de cumpărături personalizate şi produse favorite

Istoric comenzi

Sugestii reţete culinare

Selgros Cash&Carry este o companie membră a grupului elveţian TransGourmet şi deține 19 magazine în România.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,953 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » În luna iunie, MegaMarket.ro și Selgros vor extinde platforma online în orașele Timișoara și Cluj-Napoca

Spune-ți părerea

  1. […] MegaMarket.ro și Selgros vor extinde platforma online în orașele Timișoara și Cluj-Napoca – un interviu în exclusivitate pentru retail-FMCG.ro. Bonus: un ghid de cumpărături online pentru […]

    Răspunde
  2. […] food retail player in Romania who brought an online shopping service, after Carrefour and Cora. An exclusive interview for the our magazine, retail-FMCG.ro, after four months of […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: