BILLA România anunță finalizarea procesului de modernizare a magazinului său din Ploiești, din Bulevardul Libertății (zona Gara de Vest). Magazinul a intrat într-un proces de renovare și remodelare în urma cu 3 luni, iar investiția totală se ridică la peste 1 milion de euro. Noul concept al magazinului aduce o zonă Fresh cu 70% mai mare, de care ploieștenii se pot bucura începând cu 1 septembrie.
Remodelarea aduce și o împărțire mai exactă a sectoarelor rațional și emoțional. Astfel, sectorul emoțional (zona de fresh) este vădit îmbunătățit, atât din punct de vedere al spațiului și al așezării produselor, cât și ca varietate a produselor. Zona de dry-food (sectorul rațional) aduce o mai bună organizare spațială și este concepută în așa fel încât să ofere clienților serviciile de care au nevoie, dispuse în așa fel încât totul să fie la îndemână.
Noua zonă de fresh cuprinde un bogat raion de legume și fructe proaspete, specialități de brutărie și panificație coapte chiar în magazin și o vitrină cu prăjituri. Tot aici se găsesc rafturi cu lactate, produse bio și produse etnice. Pentru un mic dejun sănătos, magazinul pune la dispoziție gemuri, miere, cafea sau cereale. Există și o vitrină cu mâncăruri calde, de unde clienții BILLA pot cumpăra mancare gătită chiar în cuptoarele proprii și o secțiune de carmangerie destinată vânzării de carne vrac, dar și ambalată. O altă noutate o reprezintă insulele cu servire asistată, unde clientii pot gasi salate, mezeluri, brânzeturi și delicatese.
În premieră pentru magazinul din Ploieşti a fost adusă vitrina pentru pește, unde se vând diferite sortimente de peşte proaspăt, dar şi preparate din pește. În plus, Secțiunea de vinotecă le oferă de la 1 septembrie ploieştenilor o impresionantă varietate de vinuri, autohtone sau internaționale.
Noul magazin aduce si schimbari la nivel estetic, pentru că experiența cumpărătorilor să fie mai plăcută: lumina a devenit mai caldă, culoarea pardoselii din zona de fresh este gri închis, au fost alese decoruri ce imită lemnul de nuc, precum și rafturi cu o amplasare mai joasă pentru a spori vizibilitatea.
„Ne-am dorit să extindem în primul rând zona de fresh pentru a satisface nevoile clienților noștri și pentru a promova o alimentație cât mai sănătoasă, conform unui concept elaborat, care a fost deja implementat cu succes în alte filiale BILLA din ţară. Avem acum la Ploieşti un spațiu mult mai aerisit, mai liber şi cu peste 1.000 de produse noi.”, spune Filip Cristescu, Directorul de Operațiuni al BILLA România.
