Investiție de peste 3 milioane de euro în remodelarea a două magazine Billa

BILLA România anunță finalizarea procesului de remodelare a două dintre filialele sale: magazinul BILLA din București, Strada Barbu Văcărescu 154-158 și magazinul BILLA din Timișoara, Bulevardul Liviu Rebreanu 145-147.

În cadrul acestui proces întreaga arhitectură interioară a fost regândită, accentul căzând pe zona de fresh care s-a lărgit cu peste 70% în fiecare dintre cele două magazine. Remodelarea a durat aproximativ 2 luni și jumătate pentru fiecare filială, iar investiția totală se ridică la peste 3 milioane de euro.

„Cele două filiale BILLA din București şi Timișoara au fost remodelate după un concept ultra-modern, inspirat de nevoile actuale ale clienților noștri și perfect adaptate acestora. Am obținut astfel o funcționalitate mult îmbunătățită a magazinului și am îmbogățit și sortimentul de produse cu peste 1000 de articole. Am primit deja și primele remarce de la clienți care s-au dovedit foarte încântați de experiența de cumpărături în noile spații BILLA”, a declarat Filip Cristescu, directorul de Operațiuni al BILLA România

Odată cu remodelările au fost operate modificări și la împărțirea spațiului interior al magazinelor, într-o zonă emoțională (zona de fresh) și o zonă rațională (zona de dry food, axată în principal pe comunicarea de preț).

“Aproape 45% din cifra de afaceri a BILLA România este reprezentată de vânzarea produselor proaspete. Prin aceste investiții, dar și prin lărgirea gamei de produse de acest tip, ne așteptăm la o creștere generală a vânzărilor în perioada imediat următoare”, a adăugat Filip Cristescu, directorul de Operațiuni al BILLA România.

Zona Fresh îi va întâmpina pe clienții BILLA cu un bogat raion de fructe și legume proaspete, un raft cu diverse specialități de brutărie și panificație proaspăt coapte chiar în magazin și o vitrină cu prăjituri. În plus, au fost create două insule speciale cu servire asistată: una în care se găsesc salate, mezeluri, brânzeturi și multe alte delicatese, iar cealaltă destinată vînzării de carne vrac, dar și de carne ambalată. Tot în această zonă există rafturi cu lactate, produse bio, produse etnice (produse cu specific asiatic, arăbesc, italienesc, etc.) sau produse pentru micul dejun precum gemuri, miere, cafea sau cereale. Vitrina cu mâncăruri calde este de asemenea prezentă în magazine și le oferă clienților BILLA posibilitatea de a achiziționa diferite tipuri de alimente preparate, dar și pizza pregătită chiar în cuptoarele proprii.

Tot în această zonă elementul de noutate absolută pentru magazinele BILLA din România îl reprezintă vitrina pentru pește proaspăt, unde clienții pot găsi o mare varietate de pește și preparate din pește.

O altă noutate în cele două magazine remodelate o reprezintă vinoteca, de unde atât cunoscătorii, cât și amatorii vor putea alege dintr-o varietate impresionantă de vinuri autohtone și internaționale.

Din punct de vedere al modificărilor survenite la nivel estetic, magazinele BILLA România au fost decorate astfel încât să creeze o atmosferă prietenoasă și primitoare. Ca atare a fost aleasă o lumină mai caldă pentru interior, pardoseala de culoare gri închis pentru zona emoțională, decoruri ce imită lemnul de nuc, precum și rafturi cu o amplasare mai joasă pentru a crește vizibilitatea și a îmbunătăți experiența de cumpărături în noua zonă de produse proaspete.

BILLA România va continua în acest an seria remodelărilor pentru magazinele deja existente, iar noile inaugurări vor beneficia de aceleași îmbunătățiri precum filialele renovate.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *