Investiție Selgros de 4 milioane de euro în remodelarea magazinului din Iași

Selgros a remodelat magazinul de la Iaşi şi a implementat în acelaşi timp un nou concept de design.

Selgros logo MeritaDemarat la sfârşitul lunii mai 2013, procesul de implementare al noului concept de design Selgros a fost realizat odată cu reamenajarea magazinului din Iași, un concept inexistent până în acest moment în România. Noul format a fost deja introdus cu succes în Germania și Polonia şi presupune o structură mai prietenoasă şi o expunere a produselor mai accesibilă pentru clienţi.

Selgros a investit în remodelarea magazinului de la Iaşi suma de 4 milioane de Euro, de patru ori mai mult faţă de suma alocată de companie pentru remodelarea magazinului din Băneasa. Pe parcursul lucrărilor de remodelare magazinul nu a fost închis nici o singură zi, procesul de remodelarea făcându-se raion cu raion.

Noul concept creează spaţii deschise în magazin, ca nişte mici pieţe: o piaţă de legume-fructe cu o suprafaţă de 300 mp, situată în mijlocul magazinului şi vizibilă din toate părţile magazinului, un nou concept la raionul de vinuri, un nou concept la raionul de brânzeturi, un magazin de peşte situat în interior, ce va fi implementat în toate celelalte magazine Selgros, iar semnalistica a fost modificată.

Noul design implementat la Iaşi mai aduce ca noutate spaţii specializate pentru categoriile de produse alimentare de nișă, cum sunt articolele ecologice/Bio. În plus, au fost amenajate raioane dedicate pentru clienţii cu activitate în sectorul gastronomic, ce includ aparatură de bucătărie, ustensile, mobilier, dotări şi accesorii.

În zona de intrare în magazin clienţii pot descoperi un modern fast-food marca “Pauză mică”, operat în regim propriu, care oferă în special articole produse în carmangeria proprie și sandwich-uri la alegere.

„Pentru că suntem de mult pe piaţa românească, am simţit nevoia să venim cu ceva nou pentru clienţii noştri din România şi având în vedere că Iaşiul este o piaţă foarte competitivă, am decis ca primul magazin remodelat după un nou concept, pe care l-am testat în Germania şi Polonia, să fie implementat în Iaşi,” a precizat Alexandru Vlad, director general al Selgros România.

Noul concept va fi implementat şi în alte magazine Selgros, începând cu anul viitor.

Reţeaua de magazine tip Cash&Carry Selgros face parte din Grupul TransGourmet, controlat astăzi integral de compania Coop Elveţia, cu magazine în Franţa, Germania, Elveţia, România, Polonia şi Rusia. În România reţeaua Selgros numără 19 magazine.

GALERIE FOTO:

Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash & Carry

SELGROS-4-SEPTi-68

023-4-SEPT-SELGROS

056-4-SEPT-SELGROS

027-4-SEPT-SELGROS

029-4-SEPT-SELGROS

038-4-SEPT-SELGROS

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Investiție Selgros de 4 milioane de euro în remodelarea magazinului din Iași
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Mda. Remodelare la Selgros. Pe banii cui ? Cu siguranta nu ai lor. Pentru orice remodelare de magazin, saracii de la Selgros, dupa ce ca percep niste taxe mari celor care le distribuie marfa, ii si OBLIGA sa cotizeze cu sume la aceste remodelari. Nesimtire curata din partea lor. Am lucrat cu toti din FMCG si nenorocitii de la Selgros sunt singurii care OBLIGA furnizorii lor sa plateasca pentru remodelare. Sunt NESIMTITI !!!!

    Răspunde
  2. Domnule Andrei, daca furnizorii nu aveau de castigat de pe urma acestor „donatii”, cu siguranta se retrageau din reteaua „nesimtitilor si nenorocitilor” de la Selgros. Concluzia este ca, acea relatie este cu siguranta una win to win! Asa ca, domnule Andrei, incercercati sa fiti putin mai slobod la gura si sa jigniti mai putin. Daca pe dumneavostra v-ar injura toti, inclusiv „nesimtitii si nenorocitii” de la Selgros, v-ar placea?
    PS Nu lucrez in Selgros, domnule Andrei!

    Răspunde
  3. Stimate Domnule Anti,

    Daca era vorba de donatii intelegeam dar cand esti obligat sa donezi asta dupa ce ‘iti platesti dreptul” de a avea produsele in magazine mi-se pare ca cineva iti baga mana in buzunar. Este ca si cum eu as avea un magazin unde comercializez produse de la mai multi distribuitori carora le percep oricum tot felul de taxe si la un moment dat mi-se nazare sa imi fac si eu magazinul mai atractiv sa investesc in el si ma gandesc sa ma duc sa oblig furnizorii mei sa „imi doneze” o mare parte din investitia de modernizare pe care vreau sa o fac, mi-se pare NESIMTIRE !!!
    A fi nesimtit nu este o injuratura …. este o stare de fapt.
    Nu vreti sa intru in detalii acum de practici pe piata europei de vest si practici ce se gasesc numai in Romania.
    De ce nu se retrag furnizorii? Cred ca glumiti ! Sunt putine retele in Romania si ar insemna pentru multi falimentul daca ar renunta la un KA si atunci furnizorul prefera sa mearga pe profituri minime (de supravietuire) ca nu are incotro. Din pacate legea in Romania nu protejeaza furnizorii si producatorii cum protejeaza afara.

    O zi buna.

    Răspunde
  4. […] dezvoltat ca proiect pilot la Iaşi în 2013, urmăreşte să îmbunătăţească experienţa de cumpărături a clienţilor noştri […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: