Sari la conținut
  • Prima pagină
  • Despre
  • About us
  • Publicitate B2B
  • Advertising
  • Newsletter
  • Contact
GlobalDIYNetwork
  • Retail
    • Retail national
    • Retail international
    • Retail traditional
  • FMCG
    • Producatori
    • Importatori
    • Distribuitori
    • Lansari produse
  • E-commerce
  • PREMIUM
  • Evenimente
  • Analize
    • Achizitii
    • Sinteza saptamanii
  • Oameni
  • EcoBioGreen
  • Servicii
    • Merchandising
    • Logistica
    • Studii de piata
  • Food Service
  • English
    • News from Romania
GlobalDIYNetwork
  • Retail
    • Retail national
    • Retail international
    • Retail traditional
  • FMCG
    • Producatori
    • Importatori
    • Distribuitori
    • Lansari produse
  • E-commerce
  • PREMIUM
  • Evenimente
  • Analize
    • Achizitii
    • Sinteza saptamanii
  • Oameni
  • EcoBioGreen
  • Servicii
    • Merchandising
    • Logistica
    • Studii de piata
  • Food Service
  • English
    • News from Romania

Kaufland are o nouă identitate vizuală, un nou site și un nou design al magazinelor

  • de Irina Manole
  • 5 iulie 2017

Kaufland România se transformă și are o nouă identitate vizuală, fresh, ce reinventează în același timp experiența de cumpărături oferită clienților săi.

KauflandAstfel, începând din această vară, Kaufland are un logo nou și își reînnoiește în același timp design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul, cu transformări care vin să ofere clienților o experiență de cumpărături mai simplă, mai rapidă și mai fresh.

Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania Noul Tu trăiește fresh, și continuă astfel, prin exemplul propriu, demersul de a inspira în rândul clienților dorința de reinventare și de a încerca mereu lucruri noi.

Noua identitate este deja vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă, în magazine și online.

În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al  cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbările care eficientizează navigarea se numără un nou sistem de ghidaj prin pictograme ce semnalizează categoriile de produse sau servicii, dar și o nouă segmentare a spațiului și rafturilor, cu scurtături printre raioane, pentru facilitarea orientării. De asemenea, și galeriile comerciale din incinta magazinelor Kaufland vor fi reamenajate. Elementele funcționale sunt îmbinate cu un design modernizat, mai luminos, piese decorative din lemn și imagini mari.

Pe lângă designul fresh, noul website Kaufland este mai intuitiv și integrează un sistem de navigare mai ușor, cu noi mecanisme prin care ajută clienții să-și planifice rapid cumpărăturile. De exemplu, afișarea automată a celui mai apropiat magazin și ofertele personalizate ale acestuia, pe baza locației GPS sau a IP-ului, sau sincronizarea listei de cumpărături cu cea din aplicația mobilă Kaufland K-App.

De asemenea, publicația tipărită Kaufland devine începând de acum ghid de cumpărături, cu format de revistă, tip A4 și rubrici mai ușor de parcurs, cu oferte și idei de rețete. Publicația este tipărită pe hârtie certificată FSC, care provine din surse responsabile, în linie cu angajamentul companiei pentru mediu.

“În acest an, vorbim clienților despre Noul Tu și îi încurajăm să se reinventeze. De aceea, dăm tonul cu un exemplu și suntem primii care ne reînnoim, pentru a oferi adevărata experiență a cumpărăturilor. Noul Kaufland este pentru Noul Tu. Totul devine mai fresh, mai rapid, mizând pe simplitatea de a avea totul la un loc. Vrem să punem în valoare ceea ce ne recomandă: calitatea, prospețimea garantată, varietatea și prețurile avantajoase. De-a lungul anului, vom lansa inițiative noi, care vor transforma și vor inova deopotrivă experiența de cumpărături”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1200 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România. Într-un recent studiu de piață derulat în România de către organizația elvețiană ICERTIAS – International Certification Association GmbH, lanțul de retail Kaufland a primit cel mai mare număr de voturi la categoria cel mai înalt nivel de calitate. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţelor clienților prin varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

2performant.com
Etichete:designdesign al magazinelorKauflandKaufland Romanialogomagazinenouă identitate vizuală

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate_B2B
Continut Premium doar pentru abonati

Login abonati Premium

  • Reseteaza parola
Alătură-te celor 7,109 cititori fideli!

Cum arată un newsletter?
Klintensiv
ManagisBio
Jooble

Articole recente

  • industria FMCGCele mai importante evenimente din industria FMCG din România, în 2020
    19 ianuarie 2021
  • kauflandAngajații Kaufland România din magazine, depozite și birouri, se vor vaccina începând de azi, 19 ianuarie 2021
    19 ianuarie 2021
  • Dragoș Constantinescu, Președinte al URSUS Breweries, este noul Președinte al Asociației Berarii României
    19 ianuarie 2021
  • retailRetail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 ianuarie 2021
    16 ianuarie 2021
  • pandamartfoodpanda România lansează pandamart, magazine proprii pentru cumparături rapide, din care livrarea se va face în maximum 30 de minute
    15 ianuarie 2021
CEEDIY1
2performant.com

retail-FMCG.ro este una dintre cele mai importante publicaţii B2B de pe nişa retail & FMCG şi cea mai citită revistă în mediul online din România.
Ne găsești și pe LinkedIn:

Citește și ElectroRetail.ro

Digi CoRRRner: spațiul special din magazinele Digi pentru colectarea de deșeuri electronice, baterii și acumulatori
15 January 2021
eMAG extinde serviciul Genius în șapte orașe din țară
12 January 2021
Depanero: 6 recomandări pentru utilizarea în siguranță a echipamentelor electrocasnice și electronice, de sărbători
21 December 2020

Citește și BricoRetail.ro

Cele mai importante evenimente din piața de DIY, Home Improvement & Gardening din România, în 2020
19 January 2021
Brico Dépôt România lansează serviciul Click & Delivery
18 January 2021
Romanian DIY market – The most important news from December 2020
11 January 2021

Copyright 2010- Retail-FMCG.ro. Termeni si conditii de utilizare a site-ului.
Site realizat de SINGA.