Lidia Nica, Șef Serviciu Asigurarea Calității la real,- Hypermarket România: „Sănătatea umană începe cu controlul alimentelor”

Un hipermarket este ca o fabrică uriaşă în care totul trebuie să funcţioneze optim, în aşa fel încât produsele şi serviciile oferite să satisfacă exigenţelor clienţilor. Complexitatea muncii într-un hipermarket este reglementată prin norme şi proceduri standard, a căror respectare este urmărită şi coordonată de către departamentul de Asigurare a Calităţii, încă dinaintea recepţiei produselor în platformele logistice şi până după ce clienţii ies de pe uşa magazinului cu căruciorul plin.

Departamentul de Asigurare a Calităţii trebuie să se asigure, în fiecare moment, că toate produsele comercializate în magazine, atât produse sub marcă proprie, cât şi sub mărcile furnizorilor, sunt corect etichetate şi sunt însoţite de documentele cerute de legi şi proceduri (declaraţii de conformitate, certificate de calitate, etc.). În al doilea rând, se asigură că toate produsele recepţionate în platformele proprii corespund comenzilor transmise, din punct de vedere calitativ. Un alt aspect important este suportul acordat specialiștilor din fiecare magazin, astfel încât toate produsele alimentare preparate în zonele de producţie proprie din magazine să fie sigure pentru consum. De asemenea, departamentul de Asigurare a Calităţii participă activ la dezvoltarea proiectelor de produse sub marcă proprie locale si internaționale.

Un amănunt mai puţin cunoscut este că specialiștii din cadrul departamentului verifică nu doar produsele recepţionate în magazine, ci sunt verificate prin sondaj şi condiţiile de lucru ale furnizorilor, în special capacitatea lor de a respecta bunele practici de producţie şi igienă.

În fiecare magazin, există un specialist care monitorizează în permanenţă tot ce se întâmplă în depozite, spaţii de producţie, vitrine şi rafturi pentru expunere etc., verificând respectarea tuturor parametrilor de calitate ceruţi de norme şi proceduri. De asemenea, acesta îşi instruieşte colegii din magazine cu privire la sistemul de management al siguranţei alimentare.

Sănătatea umană începe cu controlul alimentelor. Aceasta este deviza care ne motivează în fiecare zi, pentru a obţine rezultatele dorite în privinţa calităţii produselor şi serviciilor noastre, fapt confirmat de organismele internaţionale de certificare. Toate magazinele real,- sunt certificate conform cerinţelor standardului ISO 22000:2005, în aşa fel încât orice posibil risc la adresa siguranţei alimentare a clienţilor să fie redus la cel mai scăzut nivel posibil”, a declarat Lidia Nica, Șef Serviciu Asigurarea Calităţii la real,- Hypermarket România.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidia Nica, Șef Serviciu Asigurarea Calității la real,- Hypermarket România: „Sănătatea umană începe cu controlul alimentelor”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: