Lidl continuă campania socială „Zâmbet de copil”și în 2014, sprijinind HOSPICE Casa Speranței

În perioada 31 martie – 30 aprilie, Lidl continuă campania „Zâmbet de copil”. La casele de marcat din magazinele Lidl vor fi amplasate urne de donaţii pentru colectarea de fonduri. Banii strânşi în urma campaniei vor fi direcţionaţi către asigurarea meselor copiilor care beneficiază de îngrijirea paliativă oferită de HOSPICE Casa Speranţei.

Zambet de copil1Această organizație non-guvernamentală de caritate, înființată în 1992 la Brașov, are ca scop introducerea și dezvoltarea serviciilor specializate pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. HOSPICE Casa Speranței este cea mai mare fundație medicală din România, asigurând gratuit, de 22 ani, servicii de îngrijire paliativă pentru copii și adulți cu boli incurabile în București, Brașov, Făgăraș și Zărnești și a fost desemnată ca fiind centru de excelență pentru Europa de Sud-Est.

„Prin campaniile sociale pe care le desfăşurăm, vrem să le aducem copiilor aflaţi în dificultate zâmbetul pe buze. Tinerii aflaţi în îngrijirea HOSPICE Casa Speranţei au nevoie de sprijinul nostru pentru a trece mai uşor peste problemele cu care se confruntă. Sumele colectate în urma campaniei „Zâmbet de Copil” vor fi utilizate pentru asigurarea unei alimentații corecte și bogate a acestor copii. Suntem convinși că mesele oferite de Lidl, alături de îngrijirea oferită de HOSPICE Casa Speranței, vor aduce un plus de bucurie în viața lor.”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl continuă campania socială „Zâmbet de copil”și în 2014, sprijinind HOSPICE Casa Speranței
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: