Lidl inaugurează azi, 10 octombrie 2011, 11 magazine nou construite, atât în Bucureşti cât şi în ţară, reţeaua sa din România ajungând în prezent la 118 magazine, după rebrenduirea celor 107 foste magazine Plus, reţea achiziţionată de Lidl anul trecut. Noile unităţi se deschid în oraşele: Bucureşti (2), Câmpulung, Drăgăşani, Focşani, Giurgiu, Piteşti, Şelimbăr (jud. Sibiu), Timişoara, Turda şi Zalău.
Fiecare magazin dispune de cca. 100 de locuri de parcare situate la nivelul solului şi cât mai aproape de intrarea în magazin. În interiorul magazinelor există culoare largi, iar aranjarea clară şi ordonată a produselor în spaţiul generos de vânzare permite orientarea simplă şi fireasă. Aproape toate unităţile Lidl au un program de funcţionare prelungit: de luni până sâmbătă între 8-21 şi duminica între 9 – 17.
Conform site-ului SocialBakers.com, Lidl România este brandul numărul 3 ca prezenţă pe Facebook în România. Cei peste 90.000 de fani împărtăşesc opinii depre produsele Lidl, beneficiază de promoţii exclusive şi, nu în ultimul rând, participă la competiţii interesante cu premii pe măsură. Din dorinţa de a fi mai aproape de clienţii săi, Lidl România îşi va extinde începând cu luna octombrie activitatea în Social Media pe YouTube şi Twitter.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Pingback: Blogul lui Ilias Papageorgiadis | Lidl deschide azi primele magazine nou construite
Ma intreb cine se ocupa de SM la ei.
Contează? Dacă da, îţi spun în privat 🙂 Oricum oamenii au înţeles utilitatea Social Media şi nu pot decât să mă bucur, având în vedere ignoranţa altora.