Lidl este brandul numarul 1 in România, din punct de vedere al prezenței în Social Media

lidlLidl România sărbătorește astăzi, 20 iunie 2013, 2 ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook, 2 ani de prezenţă în Social Media. Cu această ocazie, compania a pregătit concursuri cu premii instant, prin care își răsplăteşte fanii ce i-au fost alături de-a lungul timpului.

În prezent, Lidl este brandul numărul 1 în România, din punct de vedere al prezenței în Social Media. Pagina de Facebook Lidl România este, la nivel local, cea mai activă pagină de companie, apropiindu-se de pragul de un milion de fani. Prin întreaga activitate pe care o desfășoară în acest mediu de comunicare, Lidl a reușit să formeze o comunitate extrem de unită, majoritatea fanilor provenind din orașe mari, precum București, Iași, Timișoara, Cluj, Constanța și Brașov.

”Suntem extrem de fericiți pentru rezultatele obţinute pe reţelele noastre de socializare, Facebook şi Twitter, în ultimii doi ani. Astăzi marcăm un moment important în istoria Lidl România și dorim să-i răsplătim corespunzător pe toți cei care ne-au fost alături.

Aşadar, de ziua noastră, fanii primesc cadourile! Ne propunem ca și de acum înainte să oferim cele mai bune proiecte speciale şi campanii de comunicare, perfect adaptate acestei platforme și perfect adaptate pe așteptările şi dorinţele fanilor, dar şi ale clienţilor noştri”, declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

FB Lidl 20 iunie

Începând de astăzi și până duminică, fanii paginii de Facebook Lidl România se pot înscrie în concursuri cu premii instant. Pasionații de fotografie pot participa la competiția ”Eu și Lidl”, iar cei care apreciază formatele video pot trimite o urare aniversară sub forma unui filmuleț creativ. Toate urările primite de la fani, în format foto sau video, vor fi încărcate pe pagina de Facebook Lidl România: https://www.facebook.com/lidlromania.

Lidl s-a lansat în 2011, fiind în prezent cel mai extins lanţ de magazine, având cel puţin un magazin în fiecare judeţ al ţării. Lidl are în acest moment 160 de magazine și peste 3.300 de angajați.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl este brandul numarul 1 in România, din punct de vedere al prezenței în Social Media
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Am revenit in legatura cu coperta revistei, deci cum rezolvam aceasta situatie

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: