Lidl România lansează aplicaţia „Grillatarian”, găzduită pe pagina de Facebook Lidl Romania, iar în perioada 4 – 17 iulie, poți afla ce tip de grillatarian ești.
Campania #grillatarian a debutat pe 4 iulie cu un spot-manifesto care prezintă o sumedenie de motive pentru care poți mânca oricând o bucată de carne:
Există cinci tipologii create:
• Grillatarian clasic: Nu exagerezi cu legumele, dar nici cu carnea. Ești foarte echilibrat. Te-a descris vreodată cineva ca fiind foarte simpatic? Asta pentru că te înțelegi bine cu toata lumea. Acum du-te şi fă un grătar, l-ai meritat.
• Grillatarian sofisticat: Daca faci un grătar, ai grijă să fie şi peşte pe el, sau cel puţin o friptură de vită. Ești inteligent, sofisticat şi extravagant. Unii oameni te pot considera pretențios, dar acei oameni nu te interesează.
• Grillatarian mai mult Miciatarian: Nu are mici? Nu se numește grătar. Ești clasic, amuzant şi puțin împrăştiat. Câteodată poate prea petrecăreț. Ai grijă să nu-ţi sară prea repede muștarul.
• Grillatarian fericit că există termenul Grillatarian: Iubești burgerii şi grătarul este momentul perfect să-ţi exersezi talentele de bucătar. Ești cool fără efort şi ai o mulțime de prieteni. Mulți oameni au păreri puternice despre tine dar asta este OK.
• Grillatarianul cu certificat de Grillatarian: Ești maestrul grătarului. Cel mai mult îți place friptura de porc, dar te înțelegi bine cu aproape orice carne. Poți aprecia şi lucrurile sofisticate şi lucrurile simple dar plăcute. Şi la finalul zilei, faci o mulțime de oameni fericiți
Utilizatorii pot câștiga premii zilnice – câte 30 de vouchere de cumpărături a câte 50 de lei – sau 100 de kit-uri grillatarian.
Un kit cuprinde un ghid al grillatarianului, un şort de grătar cu un mesaj amuzant şi un grătar instant, de unică folosință. Acestea se acordă prin tragere la sorţi la sfârșitul campaniei. Pentru a spori șansele la extragerea finala, fanii de pe Facebook au la dispoziție întrebări zilnice care oferă mereu informații noi din universul grillatarianului.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
