Lidl lansează, în premieră pentru România, săptămânile gastronomice naționale

În premieră în România, LIDL lansează săptămânile gastronomice naţionale cu produse tipice ale unor ţări din diferite zone ale lumii. Acţiunea debutează în perioada 30 ianuarie – 5 februarie cu Săptămâna Asiatică, extinzând astfel campania „Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa”, dincolo de graniţele Europei, către Asia.

Cele 132 de magazine Lidl din România vor fi aprovizionate cu specialităţi asiatice caracteristice Chinei, Indoneziei, Indiei şi Japoniei la cele mai bune preţuri, alături de reţete delicioase cu arome inedite. Produse semi preparate precum bucăţele din piept de pui în sos de cocos și caise sau în sos de roșii, diferite tipuri de tăieţei, creveţi în înveliş crocant sau în crustă Tempura, orez, sosuri indoneziene şi japoneze, uleiuri exotice de arahide şi de susan, condimente specifice precum şi bere chinezească vor fi la îndemâna tuturor celor ce vor să guste din savoarea Asiei.

Călătoria gastronomică iniţiată de Lidl reflectă interesul companiei de a propune consumatorilor o bucătărie diversificată bazată pe ingrediente de pe toate continentele, la preţuri foarte avantajoase.

Pe viitor clienţii Lidl se vor bucura de săptămâni cu teme asemănătoare când vor putea cunoaşte specialităţi culinare din alte ţări, urmează săptămânile gastronomice naţionale ale SUA, Italiei, Franţei şi Greciei.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl lansează, în premieră pentru România, săptămânile gastronomice naționale
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: