Lidl lansează o aplicație specială de tabletă pentru angajații săi, în cadrul proiectului Lidl Mobile Office (LIMO)

Lidl este prima companie din domeniul comerţului alimentar care îşi echipează departamentul de vânzări cu tablete inovatoare. În cadrul proiectului Lidl Mobile Office (LIMO), directorii şi şefii de vânzări din toată ţara au primit tablete Apple iPad2, cu ajutorul cărora vor putea accesa în timp real aplicaţii Lidl, informaţii cu privire la vânzări şi date financiare.

iPadPrin intermediul acestui proces de tehnologizare, Lidl va elimina eventualele probleme cauzate de neactualizarea constantă a documentelor fizice, dificil de manevrat şi gestionat.

Prin intermediul iPad-urilor, directorii şi şefii noştri de vânzări vor dispune de un instrument de lucru inovator şi atractiv, care le va face munca zilnică mai uşoară şi îi va ajuta să economisească timp“, declară Frank Wagner, Director de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl. „Ne poziţionăm astfel ca o companie inovatoare în domeniul comerţului alimentar.“ Noua tehnologie facilitează, în primul rând, formarea unui flux de informaţii clar şi omogen, fără hârtie şi mai presus de toate, accesul rapid la informaţii de actualitate.

iPad-urile sunt conectate la sediul central prin intermediul unor conexiuni securizate. Ele furnizează toate informaţiile şi datele financiare relevante, extrase, de exemplu, din sistemele de management al informaţiilor, actualizate permanent. Această centralizare a informaţiilor facilitează munca directorilor de vânzări, informaţiile fiind adaptate condiţiilor de piaţă specifice regiunilor în care se află magazinele pe care le coordonează. Responsabilităţile directorilor şi şefilor de vânzări sunt extrem de variate. Acest iPad, fiind un instrument de lucru mobil, sprijină desfăşurarea activităţilor specifice acestui post, în cel mai eficient mod.

Conexiunea digitală şi mobilă între vânzări, centrele logistice şi sediul central creşte eficienţa proceselor comerciale zilnice şi sporeşte intervalul de timp liber al directorilor de vânzări. Timpul astfel câştigat poate fi utilizat pentru a oferi suport individual filialelor.

La baza dezvoltării LIMO au stat interfaţa prietenoasă pentru utilizator şi în special protecţia datelor. Pentru aceasta, au fost adoptate diferite măsuri de securitate, atât tehnice, cât şi organizatorice.

Introducerea acestei tehnologii în România a început în luna octombrie 2013. În acest moment sunt deja 72 de aparate în folosinţă. „iPad-urile şi-au dovedit repede utilitatea şi au fost foarte bine primite de către utilizatori“, declară Frank Wagner.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl lansează o aplicație specială de tabletă pentru angajații săi, în cadrul proiectului Lidl Mobile Office (LIMO)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] care îşi echipează departamentul de vânzări cu tablete inovatoare, în cadrul proiectului Lidl Mobile Office […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: