Lidl lansează un spot conceput în exclusivitate pentru fanii de pe Facebook

Lidl România, compania cu cel mai mare număr de fani de pe Facebook, a ales un mod inedit de a le mulțumi fanilor săi  lansand special pentru ei un spot ce va fi difuzat exclusiv pe rețelele de socializare.

Astfel, cei peste 463.000 de fani ai paginii de Facebook Lidl Romania pot vizualiza spotul de promovare al noilor pantofi sport Kappa ce vor fi disponibili în magazinele Lidl din toată țara începând de luni, 09 aprilie 2012.

Clienții pot alege unul dintre cele 5 modele de pantofi sport disponibile, trei modele de damă cu mărimi de la 36-40 și două modele de bărbați, mărimi 40-45. Pantofii sport Kappa sunt disponibili la prețul de 99.99 lei cu precizarea că oferta este valabilă în limita stocului disponibil în perioada 09.04-15.04.2012.

Spotul realizat pentru Facebook continuă strategia de comunicare digitală a companiei Lidl România, axată pe feed-back-ul interactiv cu fanii, într-o singură zi ajungându-se până la 3.000 de interacțiuni și transmiterea în timp real a noutăților, lansărilor și promoțiilor companiei.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl lansează un spot conceput în exclusivitate pentru fanii de pe Facebook
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: