Diamant

Lidl revine cu Săptămâna Asiatică

Ca urmare a succesului primelor săptămâni dedicate gastronomiei asiatice, derulate anul acesta, Lidl aduce din nou în România produse din Orientul Îndepărtat.

Astfel, cea de-a treia ediție a “Săptămânii Asiatice” se va desfășura în toată rețeaua de magazine Lidl începând cu 10 septembrie a.c.

Prin Săptămâna Asiatică, Lidl a extins campania «Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa», depăşind graniţele Europei şi mergând către Asia. Călătoria gastronomică iniţiată de Lidl reflectă dorința companiei de a propune clienților săi o bucătărie diversificată bazată pe ingrediente de pe toate continentele la preţuri foarte avantajoase.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,996 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl revine cu Săptămâna Asiatică
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: