Lidl România dă startul campaniei „Zâmbet de copil”

Lidl România a inițiat campania socială “Zâmbet de copil” prin care își propune colectarea de fonduri pentru sprijinirea copiilor săraci din România. Sumele de bani obținute vor fi direcționate către organizația “Salvați Copiii“ și vor fi folosite pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii asistați din centrele organizației.

“Zâmbet de copil” debutează cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun» care se desfășoară în perioada 12.12.2011 – 31.12.2011 în magazinele Lidl din toată țara. Toți clienții Lidl care vor dona minim 5 lei vor primi o felicitare desenată de copiii din centrele educaționale ce vor beneficia de o masă zilnică în urma banilor colectați. Donațiile se pot face în urnele aflate la casele de marcat.

Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvați Copiii susține combaterea sărăciei în rândul copiilor. Conform ultimelor statistici, România este țara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 33% – conform Eurostat (2008). UNICEF şi Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în condiţii de sărăcie absolută.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,920 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl România dă startul campaniei „Zâmbet de copil”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] despre aceasta campanie au fost publicate pe csr-romania.ro (click aici), retail-fmcg.ro (click aici), stiriong.ro (click aici), smartfinancial.ro (click aici), magazinulprogresiv.ro (click aici), […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: