Lidl va lansa o gamă oficială de produse cu licență pentru 2014 FIFA World Cup Brazil

2Lidl va lansa o gamă oficială de produse cu licenţă pentru Cupa Mondială FIFA 2014 din Brazilia şi va aduce în magazine o gamă cuprinzătoare de produse dedicată ţărilor participante la 2014 FIFA World Cup Brazil, care va include îmbrăcăminte, încălţăminte, pungi şi Fan-accesorii pentru fiecare grup ţintă (bărbaţi, femei şi copii).

Lidl va amenaja colţuri dedicate 2014 FIFA World Cup Brazil în peste 10.000 de magazine din 26 de țări europene. În România, gama va fi prezentă în 172 de magazine, începând din 19 mai.

Prin programul de licenţă, Lidl va promova intens produsele 2014 FIFA World Cup Brazil, aducând, in-store, entuziasm pentru fanii din cele 26 de pieţe europene.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Lidl va lansa o gamă oficială de produse cu licență pentru 2014 FIFA World Cup Brazil

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: