Magazinele real,- derulează o mega-campanie de reduceri

Magazinele real,- derulează în aceste zile o mega-campanie de reduceri de preţuri pentru peste 2000 de produse alimentare şi nealimentare din oferta sa. Astfel, real,- îşi reafirmă intenţia de a menţine preţuri mici pe piaţa românească, la cât mai multe categorii de produse.

„Cheia strategiei noastre o reprezintă îmbinarea a două elemente definitorii: orientarea spre dezvoltarea portofoliului de mărci proprii şi întărirea relaţiilor de colaborare cu furnizorii români. Oferta este structurată în aşa fel încât să răspundă tuturor cerinţelor şi necesităţilor clienţilor noştri. Tot în acest sens, suntem permanent preocupaţi nu doar de reducerea preţurilor, ci şi de îmbunătăţirea serviciilor auxiliare pe care le oferim clienţilor, de natură să contribuie într-o măsura tot mai mare la eficientizare bugetelor de cumpărături, precum transportul gratuit la domiciliu al produselor nealimentare şi vin pentru cumpărături care depăşesc 500 de lei; în plus, am crescut numărul de curse gratuite pentru clienţii real,- şi am redesenat rutele de transport, ca să acopere cât mai mult din oraşele în care suntem prezenţi. Toate aceste activităţi vin din dorinţa de a-i ajuta pe clienţii noştri să-şi planifice cheltuielile gospodăriilor într–un mod raţional, aşa cum ne propunem toţi, mai ales în această perioadă a anului.” Eugen Mihai, director de marketing la real,- Hypermarket România.

Catalogul cu cele peste 2000 de produse cu preţuri reduse este valabil până pe 11 septembrie a.c. şi vizează întreaga reţea naţională a magazinelor real,-.

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *