Pe final de an 2014 Mega Image a deschis alte nouă magazine, ajungând astfel la un număr total de 410 magazine și fiind tot mai aproape de clienți pe un teritoriu familiar acestora.
Pe 28 decembrie Mega Image a deschis trei noi magazine în București:
Mega Image Mărășesti 2 este situat pe Bulevardul Mărășești nr. 131, sector 4, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 382 mp.
Mega Image Turnu Măgurele este situat pe Strada Turnu Măgurele nr.250-270, sector 4, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 433 mp.
Shop&Go Valea Buzăului 14, situat pe Strada Valea Buzăului nr. 14, bloc G26 bis, parter, sector 3, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 81 mp.
Pe 30 decembrie Mega Image a deschis șase noi magazine în București și Ilfov:
Mega Image Magheru este situat pe Bulevardul Magheru nr. 9, sector 1, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 1190 mp.
Mega Image Lacul Morii este situat pe Strada Dâmboviței nr. 40, sector 6, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 345 mp.
Mega Image Brănești este situat în Brănești, tarla 59, parcela 211, județul Ilfovși are o suprafață de vânzare de aproximativ 560 mp.
Shop&Go Floruța Ion 65, situat pe Strada Floruța Ion, nr. 65, sector 2, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 64 mp.
Shop&Go Pantelimon 357, situat pe Șoseaua Pantelimon nr. 357, bloc B1, sect. 2, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 64 mp.
Pe 31 decembrie Mega Image a deschis un magazin în București:
Mega Image Dinicu Golescu este situat pe Bd. Dinicu Golescu, Nr. 23-25, Sector 1, București și are o suprafață de vânzare de aproximativ 244 mp.
Mega Image este una din companiile care a făcut un număr mare de angajări, de la începutul anului şi până în prezent având peste 1300 de noi angajaţi, care lucrează la sediul central, depozit şi în magazine.
„Ne apropiem de finalul unui an care pe care l-am parcurs cu multă muncă, prin efort și responsabilitate. Am avut un parcurs bun, iar pe final de an avem și rezultatele, la fel de bune: ne-am extins semnificativ în Bucuresti, locul de origine a Mega Image, am continuat investițiile în proiecte noi, precum și în comunitatea în care ne desfășurăm activitatea.
Cele mai semnificative proiecte pe care le-am realizat în anul 2014 și care au adus beneficii directe consumatorilor noștri și comunităților din care facem împreună parte au fost: proiectul 100% Energie Verde, prin care am atins procentul maxim, de 100%, în utilizarea energiei care provine din surse regenerabile, în toate magazinele din București și Ilfov; proiectul de comerț online, „Supermarket la tine acasă”, în parteneriat cu eMag; magazinul specializat de vinuri, Wine Gallery, alături de platforma online dedicată, dezvoltarea mărcilor proprii, în special Gusturi Românești.
În 2015, vom continua să ne extindem rețeaua noastră de magazine pornind de la angajamentul de a fi aproape de clienții noștri, precum și investițiile în proiecte care aduc beneficii directe oamenilor și comunităților”, a declarat Xavier Piesvaux, director general Mega Image România.
Alături de toate proiectele realizate în 2014 și magazinele deschise, Mega Image și-a consolidat semnificativ poziția drept unul dintre cei mai puternici jucători din retail și se aproprie din ce în ce mai mult de clienţi în zonele din vecinătatea locuințelor.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
