Mega Image anunta investitii in valoare de 50 milioane de euro in 2011

Mega Image anunta investitii in valoare de 50 milioane de euro in 2011 in economia locala, confirmand planurile de expansiune din acest an.

Dupa ce a deschis 8 supermarketuri in prima parte a anului si a ajuns la o retea de 79 de locatii la inceputul lunii Iunie, Mega Image va atinge o investitie de 50 de milioane pana la finalul anului, prin deschiderea a 15 noi locatii si inaugurarea celui mai modern depozit la sfarsitul lunii iunie. 250 de locuri de munca au fost create pana acum si inca 350 de noi pozitii vor sustine planul de dezvoltare din acest an.

Expansiunea retelei se va realiza in principal prin deschiderea de supermarketuri Mega Image, majoritatea in Bucuresti si la periferie.

Mega Image opereaza in acest moment 3 branduri de magazine: Mega Image (66 de magazine), Shop&Go (2 magazine) si Red Market (11 magazine). Conceptul Shop&Go lansat anul trecut, prin deschiderea a doua supermaketuri de convenienta in Bucuresti, a inregistrat rezultate pozitive.

Formatul Red Market lansat in 2009, reprezentand discount supermarketuri, a inregistrat de asemenea rezultate pozitive ajungand acum in ultima faza a testarii conceptului. Acest format este considerat un succes pentru Mega Image, care a reusit astfel sa penetreze segmentul discounterilor, operand sub un alt brand. Incepand din acest an magazinele Red Market vor incepe sa fie operate sub brandul Mega Image, pastrandu-se insa in interior conceptul de discount supermarket, cu usoare ajustari.

Mega Image continua de asemenea procesul de remodelare a retelei, prin modenizarea a 10 supermarketuri Mega Image pentru un mai bun comfort al clientilor si introducerea unor noi sortimente de produse.

Astfel majoritatea magazinelor urmeaza a fi operate sub un singur brand ceea ce va consolida imaginea Mega Image pe piata.

In ciuda situatiei economice de pe segmentul retail si a scaderii consumului, performantele magazinelor Mega Image au inregistrat cresteri constante de la inceputul anului, confirmand ca noua pozitionare de pret plaseaza Mega Image printre cei mai competitivi jucatori de pe piata locala. In acest sens, Mega Image va continua si in acest an promovarea preturilor pentru a accentua noua sa politica de preturi mici tot timpul.

Planul puternic de expansiune a companiei va fi sustinut de deschiderea noului depozit in Popesti Leordeni, cu o suprafata de 40,000mp, livrat in aceasta luna de catre compania constructoare Arxikon. Cea mai mare parte a sortimentatiei Mega Image urmeaza a fi centralizata in noul depozit din luna Iunie pana in luna Octombrie a acestui an. Noul depozit, construit la cele mai inalte standarde de calitate si tehnologie va pemite imbunatatirea lantului logistic, oferind furnizorilor o calitate exceptionala a serviciilor, o mai mare eficienta in deservirea magazinelor si va reintari standardele de siguranta alimentara si calitate a produselor proaspete pentru clienti.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Mega Image anunta investitii in valoare de 50 milioane de euro in 2011
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: