Mega Image lansează campania „Umple Ghetuțele la care nu ajunge Moș Nicolae”

Mega Image, Organizaţia Salvaţi Copiii România şi McCann Bucureşti lansează campania „Umple Ghetuţele la care nu ajunge Moş Nicolae”, o campanie socială menită să le aducă o bucurie de Sfântul Nicolae copiilor din familii defavorizate.

MEGA-IMAGEÎncepând cu data de 30 noiembrie şi până pe data de 5 decembrie, clienţii Mega Image au ocazia de a se transforma pentru o zi în Moş Nicolae, umplând cu dulciuri ghetuţele a peste 300 de copii provenind din familii defavorizate, cu care Organizaţia Salvaţi Copiii România lucrează. Ghetuţele acestora se află la intrarea în magazinele Mega Image şi aşteaptă dulciurile, fructele şi alte cadouri de la clienţii Mega Image. Fiecare pereche de ghete are o etichetă pe care este scris numele copilului şi vârsta acestuia, iar pe data de 5 decembrie, Salvaţi Copiii România va strânge toate ghetele şi dulciurile şi le va împărţi copiilor.

„Se spune că Moş Nicolae vine la geamuri şi vede copiii care dorm şi sunt cuminţi şi le lasă dulciuri şi alte bunătăţi în ghete. Pentru că la Mega Image, geamurile s-au transformat în vitrine generoase, ne transformăm şi noi în Moş Nicolae, pentru că ne pasă de aceşti copii minunaţi şi pentru că vrem să le facem această bucurie“, au declarat reprezentanţii Mega Image.

Magazinele Mega Image din Bucureşti care participă la campanie sunt: Concept Store Piaţa Gemeni (Strada Vasile Lascăr, nr. 108-116, sector 2), Concept Store Piaţa Sudului (şoseaua Olteniţei, nr. 208, Sector 4), Liziera (şos. Pipera-Tunari, nr. 166-168, jud. Ilfov), Jolie Ville (Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 103bis, Voluntari).

„Când am ajuns la primul magazin Mega Image să lăsăm ghetuţele, nici nu apucaserăm să le etichetăm pe toate cu numele copiilor, că oamenii deja lăsau cadouri. Unii oameni scoteau din plasă dulciuri, alţii se întorceau în magazin să cumpere cadouri, alţii voiau să ne ajute să aranjăm ghetuţele şi alţii voiau să ne ajute să le ducem copiilor cadourile. E un sentiment copleşitor să vezi câţi români vor să ajute şi sper din tot sufletul să reuşim să-l aducem pe Moş Nicolae şi la aceşti copii“, a declarat Ioana Filip, Group Creative Director McCann Bucureşti.

„În fiecare an, de Sărbători, suntem alături de copiii defavorizaţi si de familiile lor. În acest an îi sprijinim din nou, de data aceasta împreună cu McCann Bucureşti, agenţia care a venit cu această idee frumoasă, şi cu Mega Image, care a făcut posibilă implementarea ei”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii România.

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Mega Image lansează campania „Umple Ghetuțele la care nu ajunge Moș Nicolae”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: