Mega Image renunta la formatul de tip discout, Red Market

Mega Image a anuntat ca începând de azi, 21 octombrie 2011, va opera toate magazinele format supermarket sub un singur brand, Mega Image. Astfel, cele 11 magazine Red Market au fost transformate in Mega Image incepand cu 21 Octombrie dar si-au pastrat structura eficienta din punct de vedere al costurilor, in timp ce sortimentatia a fost extinsa in conformitate cu cea a supermarketurilor Mega Image. Mega Image va beneficia de simplitatea operarii tuturor supermarketurilor sub un singur brand.

Formatul Red Market a fost lansat in 2009 si a fost un nou concept de discount supermarket, bazat pe simplitate, eficienta, preturi mici, sortimentatie restransa si rapiditate in realizarea cumparaturilor. Acest nou format s-a dovedit a fi un real succes inregistrand rezultate pozitive din punct de vedere al penetrarii in randul clientilor si al profitabilitatii.

Pe baza unei revizuiri strategice a portofoliului, Mega Image a decis sa rebranduiasca magazinele Red Market in supermarketuri Mega Image. Operarea sub un singur brand va simplifica operatiunile pentru organizatie in ceea ce priveste publicitatea si gestionarea sortimentatiei. In acelasi timp, fostele magazine Red Market isi vor mentine modul de operare in magazin, mercantizarea la raft, care le-a adus eficienta si care au avut un impact direct asupra preturilor mici pentru clienti. Conversia la Mega Image inseamna pentru fostele Red Market o crestere cu peste 1.500 de noi produse si o mai mare sortimentatie de produse marca proprie precum 365, Delhaize, Care, Bio si Gusturi Romanesti.

„Rebranduirea acestor magazine in Red Market reprezinta doar un beneficiu in plus pentru clienti, deoarece pentru aceste magazine eficienta operarii si simplitatea se vor combina acum cu avantajele unei sortimentatii comune. Clientii nostri vor regasi o sortimentatie mai variata de produse, servicii de calitate, plus oferte speciale pentru acesta perioada de tranzitie” a declarat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.

Cele 11 supermarketuri rebranduite sunt localizate in mai multe orase: 5 in Bucuresti si cate un magazin in Otopeni, Comuna 1 Decembrie, Brasov, Constanta, Targoviste si Gaesti.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Mega Image renunta la formatul de tip discout, Red Market
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: