Mega Image si-a consolidat in 2011 pozitia de lider pe segmentul supermarketurilor

Mega Image a avut un an 2011 foarte bun, in care si-a confirmat pozitia de lider pe segmentul supermarketurilor, performanta obtinuta atat printr-o evolutie pozitiva a vanzarilor inregistrate in aceleasi magazine (like for like – magazine existente si in 2010) cat si o extraordinara expansiune organica (35 magazine noi si 2 magazine inchise datorita unor probleme in parteneriatele de locatii).

Mega Image si-a continuat planurile de expansiune in sud-estul tarii, cu majoritatea magazinelor deschise in Bucuresti si a penetrat noi orase precum Pitesti, Busteni si alte localitati mai mici. Astfel, Mega Image a incheiat anul 2011 cu 105 magazine (96 Mega Image si 9 Shop&Go) confirmand pozitia de cel mai dinamic comerciant in ultimii 2 ani (2010 si 2011) si crescandu-si cota de piata atat in Bucuresti cat si in Romania. Recentul premiu pentru „Cea mai buna Strategie de Retail” acordat de revista Business Review a fost inca un semn de recunoastere a dinamismului Mega Image.

In 2012, accelerarea expansiunii, simbolizata spre exemplu prin cele 8 magazine planificate a fi deschise in luna martie, este acum sustinuta de operatiunile noului centru logistic, deschis anul trecut in Popesti-Leordeni, care a demarat operatiunile complete la inceputul acestui an.

Pe langa facilitatile logistice, Mega Image isi va intari colaborarea in domeniile mercantizarii si initiativelor comerciale cu toti furnizorii sai, ce fac parte din sortimentatia magazinelor, precum si cu furnizorii locali ce dezvolta produse sub marcile proprii din portofoliu. Mega Image va continua sa sustina furnizorii locali pentru a pune la dispozitia clientilor produse specifice romanesti sub marca proprie „Gusturi Romanesti”.

Continuarea implementarii conceptului Mega Image si dezvoltarea formatului Shop&Go ofera perspective pozitive de atragere de noi clienti. Realizarea primilor pasi, inca din 2010, in modelul operational de parteneriat (rezervat pentru Shop&Go) va permite ca noi parteneri sa se alature Mega Image si va da oportunitatea construirii de parteneriate de tip win-win.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Mega Image si-a consolidat in 2011 pozitia de lider pe segmentul supermarketurilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: