METRO Cash & Carry extinde programul „De-ale noastre”, program de susținere a producătorilor locali

Logo De-ale noastreMETRO Cash & Carry România continuă în anul 2013, programul de susținere a producătorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentului, adăugând fructele în ofertă. Totodată, „De-ale Noastre” include parteneriate cu producători din noi zone legumicole.

“Programul De-ale noastre este unul dintre programele prioritare ale METRO Cash & Carry România și capătă noi dimensiuni începând cu 2013. Extinderea sortimentului și încheierea de noi parteneriate cu producători din proximitatea Capitalei, precum și din țară, reprezintă elemente care pot să răspundă unor nevoi socio-economice la nivel național. Pe de-o parte, oferim clienților noștri și consumatorilor, legume și fructe românești care respectă standarde înalte de calitate; pe de altă parte, oferim consultanță și sprijin producătorilor români pentru o agricultură sustenabilă și pentru a-și comercializa produsele”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.

Programul „De-ale noastre” este un program unic în România din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, deoarece oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO din România.

Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată din partea inginerului agronom, consultant al METRO Cash & Carry România. Rolul acestuia este de a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producţie, oferindu-le sfaturi privind: selecţia soiurilor, în funcţie de tipul de sol, perioada optimă de recoltare, tehnici şi mijloace de producţie sau metode de eficientizare a costurilor de producţie şi resurselor.

Astfel, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate impuse la nivel internațional și își pot eficientiza producția și resursele investite.

Controlul producţiei, din momentul semănatului şi până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că orice client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziţie informaţii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanţie a calităţii lor.

După colectare, produsele sunt livrate în toate magazinele METRO Cash & Carry din țară în cel mai scurt timp, pentru a păstra un nivel ridicat de prospețime al legumelor și fructelor. Tehnicile tradiționale de cultivare conferă gust și miros autentice produselor și impun folosirea în proporție de peste 80% a îngrășămintelor naturale.

Programul face parte din platforma de susținere a producătorilor locali a METRO Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO Cash & Carry extinde programul „De-ale noastre”, program de susținere a producătorilor locali
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: