METRO Cash & Carry România lansează conceptul de franciză „La Doi Pași”

METRO Cash & Carry România lansează programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Aproximativ 200 de magazine de pe piaţa românească s-au alăturat acestui program, peste 80 dintre acestea fiind deja funcţionale după proiectul pilot de succes.

Franciza „La Doi Paşi” oferă revânzătorilor şansa de a face parte dintr-o reţea naţională, la libera lor alegere, spre a beneficia de numeroase avantaje care sa-i ajute in creşterea competitivităţii pe piaţă. METRO Cash & Carry România oferă cursuri de instruire, consultanţă privind alcătuirea sortimentaţiei şi monitorizare profesională a preţurilor, adaptată la sectorul respectiv. Clienţii beneficiază, de asemenea, şi de asistenţă pentru marketing. La fiecare două săptămâni, METRO Cash & Carry România va publica broşuri publicitare şi va promova selectiv produsele proaspete şi ultra proaspete, precum şi produsele marcă proprie. Ideea de bază este aceea de a construi un parteneriat de durată şi reciproc avantajos cu comercianţii independenţi.

Spre deosebire de modelele obişnuite de franciză, programul „La Doi Pasi” permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări. METRO Cash & Carry îşi păstrează specificul de vânzare cu ridicata, sprijinindu-şi clienţii revânzători în a-i deservi cât mai bine pe clienţii acestora, consumatorii finali.

„Serviciile pe care le oferim în cadrul francizei La Doi Paşi sunt rezultatul consultării frecvente cu clienţii noştri profesionişti, La Doi Paşi fiind urmarea firească a programului de consultanţă conceput pentru comerţul tradiţional, „Trader Support & Partnership”, lansat în 2008. Prin acest program, peste 2.000 de clienţi revânzători şi-au remodelat magazinele şi şi-au optimizat activitatea.” explică Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Principalul obiectiv al Programului „Trader Support & Partnership” (TS&P) are în vedere profesionalizarea clienţilor revânzători şi modernizarea magazinelor acestora. Împreună cu clienţii săi, METRO Cash & Carry România efectuează o evaluare atentă a situaţiei de piaţă şi a afacerilor acestora. Pe baza datelor compilate astfel, sunt elaborate măsuri de îmbunătăţire. În acest context, experţii se concentrează, printre altele, pe gestionarea sortimentaţiei, stabilirea preţurilor, amenajarea magazinului şi metodele moderne de marketing.

„Comerţul tradiţional are o istorie în România, iar noi dorim să-l sprijinim în continuare. Ne manifestăm deja acest sprijin prin toate programele de instruire pe care le-am oferit micilor revânzători in ultimii 4 ani, iar acum, în 2012, prin franciza La Doi Paşi. Dorim să le oferim comercianţilor independenţi experienţa noastră de lideri de piaţă, consiliere pe parcursul fiecărei etape a dezvoltării afacerii lor şi tot sprijinul de care au nevoie pentru promovarea acesteia, respectiv menţinerea satisfacţiei clienţilor. Acesta este unul dintre avantajele prin care franciza La Doi Paşi se va diferenţia pe piaţă.”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Un program similar de franciză susţinut de companie pentru clienţii revânzători se desfăşoară cu succes în Polonia şi Bulgaria, sub branduri locale.

Depositphotos

Un comentariu la „METRO Cash & Carry România lansează conceptul de franciză „La Doi Pași””

  1. Pingback: METRO Cash & Carry România lansează conceptul de franciză “La Doi Pași” | Retail News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *