METRO Cash & Carry România lansează prima campanie de promovare a brandului propriu Fine Food

METRO Cash & Carry România lansează prima campanie de promovare a brandului propriu de produse Fine Food. Gama Fine Food cuprinde peste 400 de produse alimentare, iar gama Fine Dreaming peste 100 de produse nealimentare, concepute special pentru clienţii revânzători şi recunoscute pentru calitatea lor superioară.

Campania a debutat cu o componentă „in-store”, desfăşurată în reţeaua de magazine METRO Cash & Carry din toată ţara, precum şi în magazinele „La Doi Paşi” şi va fi continuată şi pe alte canale de promovare.

Având ca mesaje: „De ce să plăteşti mai mult când primeşti acelaşi lucru? – Alege calitatea la un preţ mai mic. Fine Food – marcă exclusivă METRO”, campania îşi propune să sublinieze principalul diferenţiator al acestor produse, şi anume: raportul optim calitate – preţ. Produsele Fine Food au preţuri, în medie, cu 10 – 20% mai mici decât cele ale mărcilor consacrate, oferind o calitate similară cu a acestora.

Concomitent cu magazinele METRO Cash & Carry România şi „La Doi Paşi”, campania se va desfăşura şi în benzinăriile Rompetrol sub forma unor promoţii şi oferte speciale.

Campania de promovare a brandului Fine Food marchează şi un alt element de noutate – o serie de promoţii comune cu Coca-Cola, desfăşurate în magazinele METRO Cash & Carry România. Aceasta este prima colaborare de acest fel între liderul mondial de băuturi răcoritoare şi un alt brand. Printre activităţile derulate împreună cu Coca-Cola se mai numără şi o campanie de sampling „door–to-door”, cu produse Coca-Cola şi Fine Food, care se adresează unui număr de 100.000 de consumatori din patru mari oraşe (Bucureşti, Constanţa, Galaţi, Braşov).

„ Am iniţiat această campanie tocmai pentru că avem încredere în potenţialul pe care îl are acest brand. Gama de produse Fine Food înregistrează creşteri de performanta considerabile de la un an la altul, motiv pentru care ne dorim să susţinem în continuare această evoluţie prin campanii şi activităţi de promovare in-store, şi nu numai. Anul acesta ne propunem să extindem gama Fine Food cu peste 100 articole din gama cafea măcinată (sub diferite mix-uri de conţinut şi gramaj), gama iaurturi si telemea, gama scutece, dar şi să extindem promovarea încrucişată a produselor Fine Food cu alte branduri existente pe piaţă.” a declarat Adrian Ariciu, Şef Departament Mărci Proprii METRO Cash & Carry România.

Prima fază a campaniei se desfăşoară la nivel naţional, în perioada martie–aprilie 2012.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,838 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO Cash & Carry România lansează prima campanie de promovare a brandului propriu Fine Food
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] METRO Cash & Carry România lansează prima campanie de … (Publicitate) eMAG.ro – cea mai variata gama de produse […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: