METRO Cash & Carry România lansează proiectul „Bunătăți din România”

„Bunătăţi din România” continuă direcţia iniţiată de programul „De-ale noastre”, primul program din România de susţinere a producătorilor locali de legume, în cadrul căruia METRO România asigură distribuţia produselor în reţeaua sa şi oferă asistenţă pe tot parcursul producţiei.

Programul beneficiază de susţinerea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi vizează încurajarea consumului de produse româneşti prin realizarea de parteneriate cu producătorii români. În program participă producători autohtoni care acoperă diverse categorii de produse: peşte, carne, preparate din carne, lactate, brânzeturi, legume şi fructe, pâine şi produse de panificaţie, vinuri, dar şi conserve. Condiţia principală pentru participarea la program este respectarea standardelor de calitate impuse de METRO România, precum şi utilizarea unor procese care pot asigura trasabilitatea produselor.

Alături de legumele autentice „De-ale noastre”, proiectul Bunătăţi din România completează oferta de produse româneşti disponibile în METRO Cash & Carry România, atingând astfel aproximativ 75% din totalul sortimentului comercializat pentru categoriile de produse menţionate (aprx 4.000 articole din total sortiment românesc). Această prezenţă semnificativă reprezintă un maxim a ceea ce o companie de comerţ poate oferi spre comercializare ca produse autohtone, fiind expresia eforturilor noastre concentrate în această direcţie, de ani de zile. Suntem mândri că am fost primii pe piaţa de comerţ care am dat startul acestei mişcări şi sper ca, prin programele pe care le dezvoltăm, să reuşim să extindem acest procent, cu un impact real asupra evoluţiei economiei locale”, a declarat Anca Vizireanu, Director Cumparari Produse Alimentare METRO Cash & Carry România.

Prin întreaga platformă de susţinere a producătorilor români, METRO România încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei, setând totodată noi standarde, atât la nivelul pieţei – prin programele implementate – cât şi la nivelul producătorilor români – prin criteriile de calitate şi trasabilitate pe care compania le aşteaptă de la furnizorii săi.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO Cash & Carry România lansează proiectul „Bunătăți din România”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: