METRO Cash & Carry România susține campania Let’s Do It

METRO Cash & Carry România participă la a doua ediţie a programului
„Let’s Do It, Romania!”, din data de 24 septembrie 2011, cu dorinţa de a face „Curăţenie în toată ţara, într-o singură zi”.

Susţinerea programului „Let’s do it, Romania!” este o componentă a politicii de responsabilitate socială promovată de METRO Cash & Carry România şi reprezintă una dintre etapele implementării unei filosofii de implicare activă în viaţa comunităţilor în care compania îşi desfăşoară activitatea.

Prin implicarea voluntară a celor peste 300 de angajaţi METRO România, în campania „Let’s do it Romania!”, curăţarea deşeurilor din arealele naturale devine un obiectiv mai uşor de atins fiind, totodată, un exemplu al faptului că o astfel de iniţiativă îşi poate atinge scopul doar prin susţinerea activă atât la nivel individual, cât şi prin cel al companiei.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO Cash & Carry România susține campania Let’s Do It
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: