Metro remodeleaza 5 magazine din Bucuresti si Bacau

Campania de remodelare a magazinelor METRO Cash & Carry Romania continua cu magazinele din Bucuresti (Baneasa, Berceni, Militari, Voluntari) si Bacau. Acesta este cel de-al doilea proces de remodelare demarat în acest an, dupa cel început în luna iunie, ce a inclus alte sapte unitati.

Potrivit reprezentantilor companiei, in urma remodelarii, suprafata de expunere a produselor alimentare va fi de 55%, în timp ce produselor nealimentare le va reveni procentul de 45%. Astfel, in cadrul raioanelor dedicate produsele alimentare, va creste suprafata alocata conservelor, bauturilor racoritoare, dulciurilor, detergentilor. Raioanele modernizate vor fi rearanjate tinandu-se cont de criteriile de expunere ale produselor la raft, pentru o mai buna vizibilitate si pentru usurarea deciziei de cumparare. Totodata, pentru raioanele care gazduiesc produsele nealimentare, a fost gandit si implementat un nou concept de expunere, care a presupus modificarea arhitecturii interioare prin repozitionarea raioanelor si acordarea de spatiu suplimentar unor raioane cu importanta pentru clienti.

„Implementarea acestor programe de remodelare sustine ideea mentinerii standardului de calitate recunoscut în cadrul METRO Cash & Carry, în toate magazinele retelei din Romania si adapteaza conceptul de expunere a marfurilor, pentru a facilita activitatea de aprovizionare a clientilor nostri profesionisti. Aceste actiuni fac parte din strategia companiei noastre de orientare catre nevoile de afaceri actuale ale clientilor profesionisti”, a declarat Edwin Deurloo, Director Operational METRO Cash & Carry Romania.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *