METRO România marchează Ziua Națională a Italiei, prin cea de-a patra ediție a programului „Il Gusto d’Italia”

METRO România marchează Ziua Naţională a Italiei, prin cea de-a patra ediţie a programului “Il Gusto d’Italia”, ce se va desfăşura în perioada 15 mai – 04 iunie 2014, cu susţinerea Ambasadei Italiei la Bucureşti şi a Institutului Italian de Comerţ Exterior Bucureşti.

IlGusto2014METRO Cash & Carry România continuă promovarea spiritului, culturii şi gastronomiei italiene, clienţii companiei fiind întâmpinați cu oferte la magazinele METRO din întreaga ţară (exceptând magazinele METRO Punct). Aceştia vor putea alege dintr-o ofertă promoţională variată la peste 900 de produse cu specific italian şi vor beneficia de alte numeroase activităţi culinare speciale.

“Pentru al patrulea an consecutiv, sărbătorim Ziua Națională a Italiei prin oferte promoționale și activități speciale care celebrează cultura culinară și stilul de viață italiene. Prin programul <<Il Gusto d’Italia>>, îi întâmpinăm pe întreprinzătorii independenți, clienții noștri, cu promoții specifice care să le ofere avantaje competitive și, desigur, idei de preparate italiene”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

Oferta “Il Gusto d’Italia”, cu peste 900 de produse cu specific italian, include alimente din categorii variate: paste, sosuri, ulei măsline, brânzeturi, carne procesată (mezeluri), legume, peşte, vinuri, fructe, sortiment variat de capere, anghinare, cafea italiană şi oţet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse aparțin unor mărci italiene recunoscute la nivel internațional.

retail-FMCG

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *