METRO România și-a extins gama de vinuri

Lansarea noii game de vinuri roşii, rose si albe a fost marcată prin evenimentul Grill to Thrill, care a avut loc în 1 octombrie, la METRO Băneasa, unde au fost prezenți peste 70 clienţi ai companiei, reprezentanţii unor restaurante cu nume sonore de pe piaţa bucureşteană. În cadrul evenimentului, invitaţii METRO au avut ocazia să deguste atât noile sortimente de vinuri, cât şi preparatele din categoria premium, specifice zonelor Africa de Sud, Franţa şi Argentina.

Seara dedicata Grill to Thrill a beneficiat de sprijinul şi prezenţa Excelenţei Sale Pieter Andries Swanepoel, Ambasadorul Africii de Sud la Bucureşti, dar şi a lui Rolland Birr, oenolog recunoscut la nivel internaţional, cu evenimente similare susţinute în peste 58 de ţări. Acesta din urmă este Proprietarul Vive Group, asociaţie internaţională cu sediul în Elveţia, cu experienţă vastă in oenologie si foarte experimentat în servicii de marketing privind susţinerea evenimentelor şi a activităţilor speciale din industria vinicolă.

Suntem încântaţi să putem susţine cele trei culturi, atât prin introducerea de vinuri cu tradiţie pentru Africa de Sud, Franţa şi Argentina, cât şi cu produse alimentare premium, specifice acestor zone, apreciate la nivel mondial. Prin această initiaţivă, compania METRO Cash & Carry România este pregătită să răspundă chiar şi celor mai sofisticate solicitări din partea clienţilor săi’, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash&Carry România.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » METRO România și-a extins gama de vinuri
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: