MIC.RO își crește rețeaua națională la 600 de magazine

Compania românească MIC.RO, parte a grupului Grupului Mercadia Holland BV, şi-a extins deja reţeaua la 600 de băcănii moderne, deschise în peste 50 de oraşe mari şi localităţi învecinate acestora. Strategia de expansiune a companiei care a definit conceptul retailului modern de proximitate ţinteşte deschiderea magazinelor cât mai aproape de oameni, în comunitate.

Compania MIC.RO şi-a început activitatea în aprilie 2010 şi a investit până acum peste 45 de milioane Euro în cel mai rapid proces de extindere derulat până acum pe piaţa românească de retail. Magazinele din reţea au suprafeţe de vânzare cuprinse între 35 şi 50 mp, în cazul unităţilor fixe şi de 20 mp, în cazul celor mobile. MIC.RO are în prezent peste 4.000 de angajaţi.

Richard Mansel, CEO MIC.RO şi MACRO a declarat: “Continuăm să investim într-o prezenţă consistentă la nivelul fiecărei regiuni şi pentru a ne consolida poziţia de principal jucător în comerţul de proximitate din România. Băcănia modernă MIC.RO este un concept foarte bine primit de români, o soluţie de succes pentru nevoile lor curente de cumpărături. Încercăm să răspundem cât mai bine acestor nevoi printr-o expansiune susţinută”.

Potrivit studiilor de piaţă derulate recent de companie, magazinele de proximitate ocupă primul loc în clasamentul formatelor de comerţ din România, în privinţa frecvenţei de cumpărare. Locuitorii zonelor urbane obişnuiesc să vină la cumpărături în astfel de magazine de peste 15 ori, în medie, în decurs de o lună.

În termeni de valoare a vânzărilor, formatele de proximitate acoperă mai bine de 50% din piaţa de retail FMCG. Această situaţie ilustrează o tendinţă existentă în majoritatea ţărilor europene, unde magazinele de proximitate câştigă tot mai mult teren în faţa celorlalte formate de comerţ modern.

MIC.RO este un brand românesc deţinut de Grupul MERCADIA Holland BV. MIC.RO are în prezent 600 de magazine, din care 35 mobile, şi are disponibilă o ofertă de aproximativ 2.000 de articole: produse alimentare de bază, carne proaspătă, produse de patiserie, lactate, cafea, dulciuri, conserve, ceai, fructe şi legume, băuturi alcoolice şi răcoritoare, cosmetice, detergent, produse pentru uz casnic şi tutun. MIC.RO şi-a început activitatea în aprilie 2010 şi are peste 4.000 de angajaţi. Reţeaua de magazine are în prezent o suprafaţă totală de vânzare de aproape 30.000 mp.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » MIC.RO își crește rețeaua națională la 600 de magazine
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. au ajuns la 600 de magazine si continua expansiunea si investitiile atat pentru mic.ro cat si pentru macro PE BANII FURNIZORILOR CARORA NU LE ACHITA FACTURILE. AU INTARZIERI SI DE 100 DE ZILE LA PLATI SI TE MAI „LIPESTI” DIN CAND IN CAND DE BANI DACA ESTI VREUN FURNIZOR MAI IMPORTANT IN CATEGORIE SAU PE TOTAL BUSINESS SI DACA II „FORTEZI” SA PLATEASCA BLOCANDU-LE LIVRARILE.
    HALA AFACERE PATRICIULE!!!

    Răspunde
  2. Si mai si fura curent magazinele,sumt bransate ilegal la enel.
    Nici chiriile la spatii nu si le plateste.
    Cand fac amenajarile de spatii nu au nici o autorizatie nimic,merg la misto adica daca vine cineva sa intrebe de vreo autorizatie rezolva cu spaga.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: