Noul hipermarket Carrefour Colosseum pune în practică un nou concept comercial

Carrefour, primul retailer din Europa şi al doilea la nivel mondial, va deschide mâine, 18 octombrie 2011, al 24-lea hipermarket al reţelei din România în parcul de retail Colosseum din Şos. Chitilei, nr. 284, sect. 1, Bucureşti. Până la finele anului 2011 reţeaua de hipermarketuri va însuma 26 de magazine, prin deschiderile a încă două unităţi la Botoşani şi Deva.

Cel de-al 8-lea hipermarket Carrefour din Bucureşti, având o suprafaţă de vânzare de aproximativ 8.400 mp, este situat într-o zonă lipsită de alte hipermarketuri din nordul capitalei, în parcul de retail Colosseum, a cărui suprafaţă totală este de peste 53.000 mp. Noul magazin are o parcare auto proprie de 2.370 locuri, 38 de case de marcat şi comercializează cca 50.000 de articole. Programul este de Luni până Duminică între 08.00 – 22.00. Carrefour Colosseum a creat 350 noi locuri de muncă.

Hipermarketul Carrefour Colosseum pune în practică un nou concept comercial pentru a simplifica accesul şi vizibilitatea în magazin pentru cumpărători şi pentru a le oferi o experienţă mai plăcută la cumpărături.  Noutăţile constau în reorganizarea raioanelor pe universuri de consum: universul de casă (toate cele necesare în dormitor, baie şi bucătărie la un loc), universul de modă (recreat conform celor mai noi tendinţe şi dotat cu spoturi luminoase pentru vizibilitate), zona de produsele electronice şi electrocasnice (produse organizate pe brand-uri) şi zona produselelor proaspete (suprafaţă mai mare în comparaţie cu magazinele existente, accent pe prospeţime şi pe produsele româneşti).

Pe lângă magazinul Carrefour, proiectul Colosseum va include şi unul dintre cele mai mari Mall-uri europene, cu o suprafaţă de aproximativ 137.000 mp şi peste 480 de magazine. Construcţia Mall-ului propriu-zis va începe în toamna anului 2012 şi va fi finalizată în 2016. Investiţia totală în proiectul Colosseum este de 360 milioane de Euro.

Galerie foto:

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Noul hipermarket Carrefour Colosseum pune în practică un nou concept comercial
Explorează subiecte similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: