O nouă campanie de fidelizare la real,- Hypermarket

Începând cu data de 23 iunie 2011, timp de 12 săptămâni, toţi clienţii real,- Hypermarket care fac cumpărături în magazinele reţelei din România, vor primi puncte bonus pe baza cărora vor putea achiziţiona ursuleţi de pluş Paddington şi produse asociate, la preţuri promoţionale.

Pentru fiecare 40 de RON cheltuiţi la real,-, clienţii vor primi câte un autocolant cu un punct bonus. La acumularea a 10 puncte pe cardul bonus special primit de la casa de marcat, clienţii vor beneficia de preţuri speciale, cu reduceri de până la 90%, la cumpărarea de produse Paddington (ursuleţi de pluş, ghiozdane, căni, pungi de cadouri, troller-e etc.). Punctele bonus pot fi colectate din magazine până la data de 14 septembrie inclusiv, iar cardul bonus poate fi folosit până pe 21 septembrie 2011 inclusiv.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricărui solicitant la Biroul de Informaţii pentru Clienţi şi pe site-ul companiei www.real.ro

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » O nouă campanie de fidelizare la real,- Hypermarket
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. loool, ursuleti de plus :))))

    how about CA$H ?! ;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: